: 10 sty 2011, 23:34
kolektory w 2.0 i 1.8 (plastikowe) sa identyczne. zreszta czesto jest wybite 1.8/2.0.
po co zmieniales motylek?
po co zmieniales motylek?
Forum miłośników Forda Escorta
http://www.fordescort.pl/forum/
Motylkiem nazwałem ta plastikową prowadnice linki, okazało się że było wszystko ok na seryjnej przepustnicy z mdo ale gdy posprawdzaliśmy wszystko na tip top okazało się trochę inaczej. Przepustnicy uchylała się maksymalnie na około 90%, nie dało się tego wyregulować bo jak otworzyła się na 100% to wtedy na domknięciu była uchylona - problem rozwiązał swap prowadnicy z rkcradekbox pisze:kolektory w 2.0 i 1.8 (plastikowe) sa identyczne. zreszta czesto jest wybite 1.8/2.0.
po co zmieniales motylek?
tez mi sie wydaje ze ma 55mmTigerbart pisze:a czy czasem 2.0 nie ma jednak 55mm ? kolektor chce kupic metalowy
no wlasnie sie tak zastanawialem, jak mogles wymienic motylek, jak w rkc jest on mniejszyMotylkiem nazwałem ta plastikową prowadnice linki, okazało się że było wszystko ok na seryjnej przepustnicy z mdo ale gdy posprawdzaliśmy wszystko na tip top okazało się trochę inaczej. Przepustnicy uchylała się maksymalnie na około 90%, nie dało się tego wyregulować bo jak otworzyła się na 100% to wtedy na domknięciu była uchylona - problem rozwiązał swap prowadnicy z rkc