Strona 3 z 3
: 30 cze 2010, 00:12
autor: Illuminati75
Acha, w tym obrotku ode mnie masz podświetlenie na czerwono i wskazówkę ktoś przede mną pomalował na czerwono (jak widziałeś) podobno fluorescencyjną farbą...
[ Dodano: Sro 30 Cze, 2010 ]
Z ceną trochę przesadził... Taniej można znaleźć zegary

: 02 lip 2010, 23:00
autor: Bazyss
Hej. dotarł do mnie liczniczek podłączylem odpalilem autko obrotomierz działa dobrze tylko wskaznik paliwa zglupiał

mam rezerwe a ten wariat poszedl do gory i pokazuje full bak ;/ cos z nim nie tak czy mam cos ustawic?? bo nie wiem ...
: 03 lip 2010, 17:02
autor: WieSiu
Bazyss, sprobuj przelozyc sobie stary zegarek paliwa i po sprawie

: 03 lip 2010, 23:06
autor: Bazyss
dokładnie tak zrobiłem i problem zniknął

: 27 paź 2010, 18:59
autor: Gajek
Witam, mam ten sam problem co kolega Bazyss. Tylko, że ja mam 1,4. Wziąłem swój licznik z obrotkiem, podłączyłem go u brata( on ma licznik bez obrotomierza), bo też ma Escorta MKVI, ale pokazywał na biegu jałowym 2tyś. obr. i nie wiem co mam robić. Doradźcie co mogę zrobić?
: 27 paź 2010, 19:22
autor: Gajek
A czy przygazowanie zmienia wskazania liniowo/współmiernie do wzrostu obrotów silnika? A co to znaczy?
: 27 paź 2010, 19:54
autor: Gajek
Wskazówka zachowuje się normalnie, daje się lekko gaz to też lekko się podnosi. Tak jakby działała normalnie, ale ja jałowym ma 2 tys obr. A kolejne 1000obr na obrotomierzu to tak jakby 500 obr w sprawnym aucie, np. 4tys na obrotomierzu to 2tys obrotów "rzeczywistych".
: 27 paź 2010, 20:01
autor: andkar
obstawiam na różne wersje silnikowe 8v i 16v - stąd się bierze ta podwojona liczba obrotów, w starych poradach było jak się pozbyć takiej wady, jak ktoś się dokopie to może zapoda
: 27 paź 2010, 21:17
autor: Yagr
Gajek, musisz podmienic płytkę obrotomierza na taka jaka jest w twoim silniku, ewentualnie całt obrotek lub sam rezystor - z rezystorem jest pewen problem bo po wymianie trzeba jeszcze delikatnie skalibrowac obrotek służącym do tego celu rezystorkiem ustawnym na płytce obrotomierza a to trudne gdy nie masz punktu odniesienia.
: 28 paź 2010, 08:28
autor: Gajek
Właśnie chodzi i to, że ja mam 1,4 8v i brat ma 1,4 8v. Ja mam MkV a on MkVI. nawet podpięliśmy ten filtr przeciwzakłóceniowy z mojego auto do jego i nic. Wydaje mi się, że on nie ma zielonego i zielono-czerwonego kabla i dlatego ten filtr nie działa.
: 28 paź 2010, 08:39
autor: WieSiu
Gajek pisze:Wydaje mi się, że on nie ma zielonego i zielono-czerwonego kabla i dlatego ten filtr nie działa.
to nie ma nic do rzeczy,wiec tym sie nie przejmuj, rada to wymiana rezystora tego co jest wpiety szeregowo z potencjometrem i potem dokladna regulacja potencjometru. Da sie zrobic, trudne nie jest,ale trzeba umiec operowac lutownica
: 28 paź 2010, 14:04
autor: Gajek
Problem jest taki, że nie znam się na takich rzeczach. Nie wiem, który to rezystora i jak wlutować go.
: 29 paź 2010, 19:03
autor: WieSiu
Gajek, to jedyna rada szukac wersji pasujacej, sa rozne wersje: 2, 2E, 4E, D (oznaczenie pod mocowaniem wskazowki obrotomierza)