Blazey pisze:Porażasz mnie. I przerażasz. Choć bardziej chyba jednak śmieszysz. Zabierasz się za przeróbki instalacji, dokładanie i ulepszanie, i co tam jeszcze... A wysypujesz się na tak banalnych sprawach, jak zdjęcie osłonki ze skrzynki, zbyt jasno świecących diodach, czy podłączeniu kontrolki kierunkowskazów... Więc jak z taką wiedzą, którą tu pobłyskujesz chcesz zakończyć z powodzeniem proces transformacji auta, który sobie wymyśliłeś? Bo same chęci to trochę mało...
Wiedzę mam. Przynajmniej na wystarczającym poziomie, żeby dokonać takich przeróbek. Nie znam jednak kompletnie specyfiki Escorta i rodzajów osprzętu, jaki w nim wystepuje. Pytam o skrzynkę, bo np. nauczony na Fiacie Marea tam były konkretne skrzynki.
6563325 - wersje S i SX (najubożesze modele)
6455544 - Wersja ELX i JTD
3269846 - wersja HLX i GT JTD oraz 2.4 JTD
Innych po prostu nie było. Wystarczy, że podasz mi wersję auta i już wiem, jaką masz skrzynkę. Oczywiście występowały wariacje, bo numery dwa razy się zmieniały podczas produkcji (te są od rocznika 1996. zmiany były w 1999 i pod konic produkcji w 2001). Niezależnie od roku zawartość była taka sama. Raz na jakiś czas trafiały się dziwadła typu ogrzewana przednia szyba, albo klimatyzowany schowek, ale teki wersje w europie nie występowały. Tylko Izrael i Brazylia.
Dlatego zdziwiłem się, że podanie wersji wyposażenia niewiele Wam mówi. Ale spoko. sprawdzę jak to jest i dam znać. BTW - nie miałem pojęcia, że tak łatwo można to badziewie wytargać z auta - w poprzednim aucie, to było odkręcanie 4 zapieczonych śrób '10' oraz konkretne rozkręcanie deski, bo producent nie przewidział potrzeby dostawania się do tego...