1.4 1985.10-1990.10 1392 70/51 FUAA
1.4 1986.01-1990.07 1392 73/54 F6B; F6D; FUC
1.4 1986.01-1990.07 1392 75/55 FUA
1.6 1986.01-1988.12 1597 79/58 LP2
1.6 1989.04-1990.07 1598 88/65 LUG
1.6i 1986.01-1990.05 1598 90/66 L4B
1.6i 1989.08-1990.07 1597 102/75 LJB
1.6 XR3i 1986.01-1989.08 1597 105/77 LR2; LRB
1.6 Turbo RS 1986.01-1990.07 1597 132/97 LNB
[silnik] [lata produkcji] [poj] [moc KM/kW] [symbol]
_Pele_, masz tu większość silników 1,4/1,6 z MkIV... nadal uważasz że to mało?? Poza tym dochodzą jeszcze jednostki po swapie (wbrew pozorom dość częste i tam zeteca (vel. zeta) można spotkać dość łatwo. Dochodzą do tego jeszcze jednostki rodem z MkIII które tez czasem sie spotyka po swapie a tam to juz takie rodzynki były jak np. 1,6 na gaźniku 115KM. Przy czym nie wspominam o zupełnych rzeźbach jak fabryczne motorki z rynku brazylijskiego)
_Pele_ pisze:Za stare auto żeby sprawdzać programami niestety ...
to auto z 90 roku i VIN może coś powiedzieć
_Pele_ pisze:1.6 były tylko EFI, CFI K-Jetronic i KE-Jetronic, przy czym oba ostatnie były z turbo.
1,6 były EFI ale również K-jetronic (bez turbo-wtrysk sterowany mechanicznie) i KE-jetronic (ten był w turbo-sterowany elektronicznie) oraz gaźnik - wspomniany wyżej silnik LUG oraz monowtrysk.. można by jeszcze dłużej męczyć temat ale uważam że to bez sensu bo do póki nie będziemy mieli jakichś konkretów w postaci numerów to jest to biadolenie emeryta nad hemoroidami więc daj se spokój
