Strona 3 z 9

: 11 wrz 2009, 00:11
autor: longer1981
- Postawie na tą pompe,bo u mnie było podobnie,autko nie miało tak jakby tego turbo,obroty jakieś takie dziwne raz duże a raz za małe,tak trochę szarpało auto,jak z większej prędkości hamowałem to auto potrafiło zgasnąć , tak mi obroty szybciutko spadały.
- postawie też na filtr paliwa - masz paliwo od pewnego gościa tak się doczytałem ! to tak jak ja,ale filtr po 3 miechach,jest do wymiany.- takie to paliwo chrzczone jest.
- Zgodzę się żebyś sprawdził na razie te podstawowe rzeczy,no a jak nie to pompka zawiniła.
ja dałem ostatnio 450 zł.za
regeneracje,razem z robotą
auto odstawiłem na 1 dzień.
- fura nie do poznania po 2 tys.na obrotomierz,wciskany jestem w fotel.

I jeszcze jedno zauważ czy nie kapie paliwo od spodu pompy - bo mi kapało na przewody od chłodzenia i tak je ( ropka ) rozjeb... że cały trójnik musiałem wymienić.

: 11 wrz 2009, 00:27
autor: kupiec
dlatego też obstawiam pompeczke :)

: 11 wrz 2009, 07:41
autor: daniel_66
kupiec pisze:Kolega pisze że powyżej 2500 obr auto noramlnie chodzi czyli turbina "załącza" tą dwake paliwa.


hmhmm ....no wlasnie ze nie ,zaczyna szarpac :-| :-| :-| i nie ma mocy ;) ;) ;)

: 11 wrz 2009, 08:48
autor: kupiec
daniel_66 pisze:jak jade to sie dlawi od 2,5 tys obr
no to ja jednak źle przeczytałem :/
no to faktycznie jednak bardziej filtr może być zapchany albo zapowietrzony układ paliwowy. w 90% układ się zapowietrza przez podgrzewacz paliwa. ja go wywaliłem.
sugerowałem się cały czas tym że powyżej 2500 obr jedzie normalnie. moja wina :/ źle przeczytałem :/
Jamszoł jednak ty możesz mieć racje :)

: 11 wrz 2009, 12:33
autor: daniel_66
to tak... filtr paliwa czysty,powietrza tak samo ,uklad paliwowy sie nie zapowietrza,swiece sprawne hmmhm....co tu dalej :-| :-| :-| :-| i caly czas wali niebieskim dymem :sad: :sad: :sad:

: 11 wrz 2009, 15:00
autor: Jamszoł
daniel_66 pisze:i caly czas wali niebieskim dymem
czyżby zapłon przestawiony ?
Niebieski dym , to oznaka nie spalonej mieszanki - zbyt puźny zapłon :???:
Kiedy zmieniałeś rozrząd ?

: 11 wrz 2009, 15:56
autor: daniel_66
ojjjj nie pamietam :sad: :sad: :sad: auto ma dopiero 191000 przebiegu,takze ja wiem........hmhmh....cos ok.150000 tys, byl zmieniany

: 11 wrz 2009, 17:07
autor: kupiec
no to jak pisałem na początku też może być wina źle ustawionego rozrządu. dla pewności kup nowy ( koszt ok 250-300 zeta) i wymień sobie a jak nie masz kasy to jedź na regulacje ( ja płaciłem za przestawienie rozrządu 90 zeta).
ale dalej chodzi mi po głowie ta pompa :/ obym sie mylił :/

: 11 wrz 2009, 17:49
autor: daniel_66
rozrzad raczej dobry,przeciez nie trafilo by go z dnia na dzien ;/;/;/hmhhmm,w przyszlym tyg. autko idzie do mechanika ,i on stwierdzil ze to bedzie pompa i wtryski....takze lipa :sad: :sad: zreszta jak zawioze to sprawdzi i bede wiedzial...a wydatek napewno bedzie duzy :-| :-| :-| :-| :-| :-|

: 11 wrz 2009, 18:01
autor: kupiec
daniel_66 pisze:przeciez nie trafilo by go z dnia na dzien
a może zapalałeś go na linke? może się przestawić. mój się przestawił :/

: 11 wrz 2009, 18:07
autor: daniel_66
noo cos ty glupi nie jestem przeciez ,wiem ze tak sie moze przestawic .hmmhmh :sad: :sad:

: 12 wrz 2009, 00:01
autor: longer1981
daniel_66 - nie wiem jak stoisz z mechanikami,ja np. mam swojego mechanika,jadę do niego i mówię co jest grane - on robi jakieś oględziny i mówi np.to jest złe albo do wymiany i za to nie bierze mi żadnej kasy,nie kiedy coś odkręci, albo dokręci i mam to za fri ! a więc polecam ci znalezć sobie swojego fachowca żeby był OK. - wiadomo że nikt tu nie szasta kasą żeby za dokręcenie jednej śrubki kasę wywalać.
Ja postawię dalej na tą pompę - bo masz takie podobne objawy jak ja miałem - tylko ten dym z wydechu mnie ciekawi,ja tak nie miałem,ale przy odpaleniu po np.całej nocce przy kopcił czarnym dymem - teraz tego nie ma - po regeneracji pompy.

Nie masz mocy tak jak piszesz,u mnie też tak było,teraz auto jest nie do poznania.
Zakombinuj tak żeby mechanik zrobił najpierw jakieś oględziny auta i wstępnie powiedział co morze być grane - a tak to odstawisz auto i po prostu będzie szukał usterki - a to morze dużo kosztować.

: 12 wrz 2009, 08:44
autor: daniel_66
to tak..... ja bylem u mechanika ktory sie zajmuje tylko dieslami ,i mowil zebym odstawil samochod ,to zrobia ogledziny i jak cos to beda dzwonic co jest padniete ...tez mysle ze pompa :sad: :sad: :sad: i wtryski ,a ten dym to nie wiem czemu ,pewnie nie ma spalania na jednym tloku aaa aaa aaa nio nie wiem .....sie okaze w przyszlym tyg.

: 18 wrz 2009, 18:25
autor: daniel_66
temat do zamkniecia :):):) autko zyje i co sie okazalo???/....moj pewniak zamiast ropy nalal mi 20 l bezyny;/;/;/ :shock: :shock: aaa poma wyczyszczona i wyregulowana ,wtryski tak samo, i cala ta pomylka kosztowala mnie 350zl.... :-| :-| to sie nazywa oszczednosc na paliwie :mad: :mad: dziekuje wszystkim za chec i pomoc .pozdrawiam :razz: :razz:

: 18 wrz 2009, 22:06
autor: kupiec
no to fajnie że sprawa się wyjaśniła.
proponuje jednak wymienić rozrząd jak nie jesteś pewny kiedy dokładnie był wymieniany. piszesz że cos ok.150000 tys, byl zmieniany. wiesz to na pewno czy tak powiedział poprzedni właściciel?