Strona 3 z 3
: 16 sie 2009, 11:59
autor: Jamszoł
Co do edycji posta - strzelam focha
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
: 16 sie 2009, 21:17
autor: new90
nie fochaj sie
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
juz bede pamietał
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: 16 sie 2009, 22:47
autor: gość
: 16 sie 2009, 22:52
autor: new90
new90 pisze:wiec wyruszam na poszukiwanie takiej wtyczni hehe
wyruszyłem i nie znalazłem...... mozliwe zeby nie było tekiej wtyczki u mnie?? a co do ze garow to juz zamowiłem na allegro zegary od essa 1.8
: 17 sie 2009, 09:01
autor: WieSiu
Możliwe że u Ciebie nie na takiej wtyczki.pewnie u Ciebie podejda zegary z literką E.powinny wtedy od razu działać.
: 18 sie 2009, 21:56
autor: new90
to jeszcze lepiej jak nic nie bede musiał robic. zobaczymy jak przyjda i je załoze najwyzej pozniej bedziemy kombinowac
a i jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia....... ten licznik pochodzi z 1.8 16v czy wkładajac go do 1.4 nie nede musiał kalibrowac czy cos?
: 18 sie 2009, 22:30
autor: KuRowSKi
Na 90% nie będzie to wymagane.
: 19 sie 2009, 16:25
autor: new90
to tylko liczyc na to ze te 10 % nie ujawni sie
![Razz :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)