Strona 3 z 3

: 17 maja 2009, 10:15
autor: WieSiu
1.3 ma regulowane ręcznie zawory.należy to robić co 10-15 tys.km

: 17 maja 2009, 10:21
autor: gawron
1.3 to taki silnik od malucha tylko że ma 4 cylindry
wo gule :lol: trudno to nazwać silnikiem :grin:

: 17 maja 2009, 12:20
autor: Jamszoł
kupiec pisze:Jamszoł napisał/a:
Jest Mozilla i Mozilla firefox

no właśnie panie wszystkowiedzący :smile:
a Ty czego się przyp... :mrgreen: to ja Ci pomogłem a Ty mi tu wyjeżdżasz :razz: :mrgreen:

: 17 maja 2009, 12:23
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:kupiec napisał/a:
Jamszoł napisał/a:
Jest Mozilla i Mozilla firefox

no właśnie panie wszystkowiedzący :smile:

a Ty czego się przyp... :mrgreen: to ja Ci pomogłem a Ty mi tu wyjeżdżasz :razz: :mrgreen:
to nie bylo raczej do Ciebie Jamszol, ja to inaczej odebralem :D


A co do silnika 1.3 to zgadzam sie z przedmowca :D Choc przyznam szczerze,ten silnik jest trudno zajechac

: 17 maja 2009, 12:25
autor: Jamszoł
:mrgreen: niech mu będzie - mma odpuszczone

: 23 maja 2009, 17:42
autor: nordex
dzięki wszystkim za pomoc, winien był alternator

: 23 maja 2009, 22:09
autor: kupiec
no i dobrze że już dobrze :mrgreen: jak kontrolka ładowania się świeci to zawsze 99% alternator. a dokładnie co z tym alternatorem?