Strona 3 z 3
: 17 maja 2009, 10:15
autor: WieSiu
1.3 ma regulowane ręcznie zawory.należy to robić co 10-15 tys.km
: 17 maja 2009, 10:21
autor: gawron
1.3 to taki silnik od malucha tylko że ma 4 cylindry
wo gule

trudno to nazwać silnikiem

: 17 maja 2009, 12:20
autor: Jamszoł
kupiec pisze:Jamszoł napisał/a:
Jest Mozilla i Mozilla firefox
no właśnie panie wszystkowiedzący

a Ty czego się przyp...

to ja Ci pomogłem a Ty mi tu wyjeżdżasz

: 17 maja 2009, 12:23
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:kupiec napisał/a:
Jamszoł napisał/a:
Jest Mozilla i Mozilla firefox
no właśnie panie wszystkowiedzący
a Ty czego się przyp...

to ja Ci pomogłem a Ty mi tu wyjeżdżasz

to nie bylo raczej do Ciebie Jamszol, ja to inaczej odebralem
A co do silnika 1.3 to zgadzam sie z przedmowca

Choc przyznam szczerze,ten silnik jest trudno zajechac
: 17 maja 2009, 12:25
autor: Jamszoł

niech mu będzie - mma odpuszczone
: 23 maja 2009, 17:42
autor: nordex
dzięki wszystkim za pomoc, winien był alternator
: 23 maja 2009, 22:09
autor: kupiec
no i dobrze że już dobrze

jak kontrolka ładowania się świeci to zawsze 99% alternator. a dokładnie co z tym alternatorem?