Strona 3 z 4
: 24 lut 2009, 23:24
autor: Jamszoł
Mrowa pisze:gdzies wyczytalem ze trzeba bak zrzucac zeby to zrobic albo cos myle
Prawie dobrze

na tym co masz wskaźnik będzie wskazywał odwrotnie - musisz kupic cały pływak wraz z pompą paliwa od np.Fikusa
: 24 lut 2009, 23:27
autor: Mrowa
ulala to ja sobie daruje

moze kiedys poprostu biale tarcze albo inny modzik hehe no ale mam nadzieje ze koledzy maja wiecej samo zaparcia

: 24 lut 2009, 23:35
autor: kvazi555
Koyot pisze:kvazi555 pisze:lostlast, tak licznik bedzie pasowal do wersji tradycyjnej z "manualnym" icznikiem kilometrow. Ponadto ten iicznik o ile sie nie mysle posiada kilkanasie ciekawych funkcji takiech jak rzeczy, temperatury napięcie, ilość wahy w baku, prędkość średnią, obroty cyrowo, kody błędów i jeszcze ine bajery.
Niech mi ktoś powie jak mogę te wszystkie funkcje włączyć??? Mam ten licznik w escorciku fabrycznie założony i pierwszy raz słyszę, że on ma takie bajery

ja opieralem sie na liczniki z pumy, nie z esa ale to chyab to samo. a co do Pumy to na forum jest specjalista od tego typu

: 24 lut 2009, 23:36
autor: Mrowa
tyle ze chyba ciezko go tu zlapac

od fiesciny tez chyba pasuje ale wszyscy biora z pumy bo wiesz ten sportowy charakterek no i swiadomosc ze puma a nie fiesta

chyba ze nie pasje to co innego a moze byl by tanszy
: 24 lut 2009, 23:37
autor: Jamszoł
PUUSSIIAA

: 25 lut 2009, 11:41
autor: Yagr
Mrowa, jeśli chodzi o samą kontrolkę rezerwy to zależy jaką masz maszynerię przy zbiorniku - jak od pompki paliwa idzie 5 przewodów to da się bez zrzucania zbiornika - wolny kabelek to właśnie rezerwa

ps. jeśli machnąłem się przy liczbie kabelków to sorry, pamięć zawodzi na starość - w każdym razie są 2 wersje - jedna z wyjściem na kontrolkę a druga bez i różnią się ilością kabelków

Ale to dotyczy escortowskich zegarów

: 25 lut 2009, 16:33
autor: Mrowa
moze kiedys policze te u siebie

: 25 lut 2009, 17:38
autor: Jamszoł
Pamiętajcie jeszcze o tym , że na naszych maszyneriach przy zbiorniku wskaźnik będzie pokazywał odwrotnie no chyba , że ktoś tak lubi , że jak ma pusto to pokazuje pelno i odwrotnie.
: 25 lut 2009, 19:52
autor: Blazey
: 25 lut 2009, 20:29
autor: Mrowa
w sumie mozna by bylo sie przyzwyczaic
: 09 mar 2009, 21:31
autor: mruczus
To ja mam takie pytanie... Mój essi to mkVI i chciałbym zamontować w niedalekiej przyszłości licznik z mkVII. I moje pytanie jest takie. Czy licznik doładnie prędkościomierz z mkVII też jest na lince tak jak w mkVI? Czy już elektroniczny?

: 09 mar 2009, 21:33
autor: Jamszoł
Starsze wersje MK7 miały na linke
: 09 mar 2009, 22:20
autor: mruczus
Jamszoł pisze:Starsze wersje MK7 miały na linke
Czyli dobra rozpiska pinów i powinienem teoretycznie bez problemu podłączyć licznik z mkVII?

: 09 mar 2009, 23:58
autor: Blazey
Powinieneś. Pod warunkiem, że ładnie wpasujesz owalne zegary w kanciastą deskę

Na twoim miejscu zrobił bym mod tych zegarów. Kiedyś widziałem fotorelację na necie. Człowiek poprzestawiał zegary względem siebie, przerobił kontrolki, o kolorze nawet nie ma co wspominać). A nie jest to takie trudne. Elementem nośnym jest płyta przednia ze skalami, do której są przykręcone wskaźniki i oprawy kontrolek.
Niezłym wyczynem było by wsadzenie w mkVI deski z opla GSI digitala lub vw digital (lata osiemdziesiąte - deski z elektronicznymi wskaźnikami: prędkościomierz w cyfrach, świecące skale...).
: 10 mar 2009, 00:19
autor: mruczus
Blazey, deskę digital znam na wylot

Miałem taką w swojej Omedze A. Pełen wypas. Teraz rodzice mają Omegę B ze zwykłym analogowym ale to już nei to samo. A co do zegarów to mam zamiar zrobić swap całej deski
