Strona 3 z 4
: 29 wrz 2009, 20:46
autor: bodzio82
mlekolowickie, jak dolem wyciagniesz korby z tlokiem to nie trzeba glowicy zdejmowac ,ale jak nie chcesz walu wyciagac to musisz odkrecic stopki korbowodow ,zwalic glowice i wyjac gora tloki z korbami
ale to nie na temat wiec poszukaj sobie dodatkowych informacji przez szukajke
: 29 wrz 2009, 21:26
autor: Jamszoł
Jak się ściągnie głowicę , to wtedy widać czy coś z nią trzeba robić.
new90 pisze:chyba wole wyciagnac zbiornik bo jest pusty niz ciac blache
Yagr pisze:gdyby ci przyszło 3 razy pod rząd ściągać zbiornik to byś doszedł do wniosku że cięcie blachy to dobry pomysł
A jeśli pourywasz śruby mocujące zbiornik to będzie dodatkowa robota .
A jak zrobisz tak jak ja , to po skończeniu robory zaginasz z powrotem blachy i jest ok.
: 30 wrz 2009, 18:12
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:A jak zrobisz tak jak ja , to po skończeniu robory zaginasz z powrotem blachy i jest ok.
Ale jak to potem wyglada, ja nie wiem czy bym chcial ciac blache, zwazywszy ze wolalbym miec w stanie oryginalnym, nawet jak tak glupio cos jest rozwiazane. Ale pewnie zycie te moje zapedy zweryfikuje kiedys
: 30 wrz 2009, 19:21
autor: Yagr
Jest prosty sposób aby to zrobić ładnie

W ten sposób miałem rozwiązane fabrycznie dojście do pompy chyba w seju...
Trzeba wyciąć tą blachę ale nie gwiaździście ale po prostu zrobić okrągłe cięcie dużo szerzej niż fabryczny otwór , zabezpieczyc krawędzie cięcia jakimś środkiem a następnie dorwać gumową uszczelkę w przekroju "H" i przy jej pomocy wstawić wycieta blachę z powrotem w powstały otwór

Takie gumy sa czasem na metry dostępne, albo można posłużyć sie jakąś stara uszczelką do samochodowych szyb

: 02 paź 2009, 10:58
autor: new90
Yagr, Twoj pomysł mi sie podoba....... troche wiecej z tym roboty ale to pozniej jakos bedzie wygladac
: 02 paź 2009, 12:00
autor: cidzej
ja wam powiem wiecej - jak ktomus by sie chcialo pokombinowac to np w lagunie I jest taki ze 2 razy wiekszy (niz w escorsie) otwor od pompy paliwa i jest on oryginalnie zaslepiany taka gumowo-plastikowa zaślepką. jakby sie komus chcialo to moze taka kupic na szrocie, wyciac odpowiednio duzy otwor i sobie potem taka zaślepką zaślepić - bedzie wygladalo jak oryginal
: 02 paź 2009, 12:29
autor: new90
ciezko(u mnie na szrotach) znalesc zeby ktos rozbierał laguny.....

: 02 paź 2009, 12:32
autor: cidzej
to byl tylko jeden przyklad - moze np w golfach, astrach, pasatach czy bmw byl podobny patent - a takie auta pewnie znajdziesz bez problemu na szrocie koło siebie

: 02 paź 2009, 12:37
autor: new90
bede musiał sie rozejrzec kiedys przy okazji
: 02 paź 2009, 17:00
autor: gradobr
jak wiecie auto mam u mechanika i dzis dzwonil to mnie ze juz chodzi na benie okazalo sie ze mialam wgniecony zbiornik paliwa akurat tam gdzie jest pompa i nie zaciagala paliwa bo byla wyzej i nalal mi beny i przestawil pompke i chodzi miejmy nadzieje ze na dlugo:) teraz bedzie sie zabieral za pierscienie bo wymienial mi tuleje od wachaczy gumy i laczniki stabilizatora z przodu jeszcze tylko pierscienie
: 02 paź 2009, 17:12
autor: mlekolowickie
ale to pewne ze pierscienie do wymiany, jak skonczysz powiedz jaki koszt jesli mozna
: 02 paź 2009, 17:46
autor: gradobr
spoko. no raczej tak jak lubi olej

: 02 paź 2009, 23:56
autor: mlekolowickie
najpierw uszczelniacze - tansza sprawa, potem jak pierscienie zajechane to one do roboty, tak bym to zrobil, tak bede robil u siebie

, tylko ze zamiast pierscieni kupie nowy mocniejszy silnik
: 03 paź 2009, 09:12
autor: gradobr
odebralam wlsnie auto od mechanika i pacilam 340zl za laczniki gumy tuleje(4szt)i klocki i to ze dziala na benie jechalam do domu na benie i rewelka calkiem inne auto i lepiej sie prowadzi zaraz dokupilam beny bo teraz mi pokazuje ze mniej jest bo tak mam ustawione przez to wgniecenie bo wiecej paliwa mam po bokach ale przynajmniej wiem ze smiga bez problemow 140 dal rade na okolo 2km bo tyle mam do domku w srode daje na pierscienie robienie i tu cena za pierscienie i uszczeliki 460-500 a za robote 250 myslicie ze drogo czy tanio?
: 03 paź 2009, 10:49
autor: mlekolowickie
spodziewalem sie czegos w stylu "1500", tak mnie nastraszyli na forach

jesli taka bedzie cena za pierscienie rzeczywista, to raczej wejde w to niz wymiane silnika, jestes moja przewodniczka

rob rob, moze dzieki Tobie oratuje swoj silnik

Pozdrawiam i dzieki za info
