Problem z wchodzeniem na obrty na benzynie
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jak się ściągnie głowicę , to wtedy widać czy coś z nią trzeba robić.
A jak zrobisz tak jak ja , to po skończeniu robory zaginasz z powrotem blachy i jest ok.
new90 pisze:chyba wole wyciagnac zbiornik bo jest pusty niz ciac blache
A jeśli pourywasz śruby mocujące zbiornik to będzie dodatkowa robota .Yagr pisze:gdyby ci przyszło 3 razy pod rząd ściągać zbiornik to byś doszedł do wniosku że cięcie blachy to dobry pomysł
A jak zrobisz tak jak ja , to po skończeniu robory zaginasz z powrotem blachy i jest ok.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ale jak to potem wyglada, ja nie wiem czy bym chcial ciac blache, zwazywszy ze wolalbym miec w stanie oryginalnym, nawet jak tak glupio cos jest rozwiazane. Ale pewnie zycie te moje zapedy zweryfikuje kiedysJamszoł pisze:A jak zrobisz tak jak ja , to po skończeniu robory zaginasz z powrotem blachy i jest ok.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jest prosty sposób aby to zrobić ładnie
W ten sposób miałem rozwiązane fabrycznie dojście do pompy chyba w seju...
Trzeba wyciąć tą blachę ale nie gwiaździście ale po prostu zrobić okrągłe cięcie dużo szerzej niż fabryczny otwór , zabezpieczyc krawędzie cięcia jakimś środkiem a następnie dorwać gumową uszczelkę w przekroju "H" i przy jej pomocy wstawić wycieta blachę z powrotem w powstały otwór
Takie gumy sa czasem na metry dostępne, albo można posłużyć sie jakąś stara uszczelką do samochodowych szyb 

Trzeba wyciąć tą blachę ale nie gwiaździście ale po prostu zrobić okrągłe cięcie dużo szerzej niż fabryczny otwór , zabezpieczyc krawędzie cięcia jakimś środkiem a następnie dorwać gumową uszczelkę w przekroju "H" i przy jej pomocy wstawić wycieta blachę z powrotem w powstały otwór


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ja wam powiem wiecej - jak ktomus by sie chcialo pokombinowac to np w lagunie I jest taki ze 2 razy wiekszy (niz w escorsie) otwor od pompy paliwa i jest on oryginalnie zaslepiany taka gumowo-plastikowa zaślepką. jakby sie komus chcialo to moze taka kupic na szrocie, wyciac odpowiednio duzy otwor i sobie potem taka zaślepką zaślepić - bedzie wygladalo jak oryginal
jak wiecie auto mam u mechanika i dzis dzwonil to mnie ze juz chodzi na benie okazalo sie ze mialam wgniecony zbiornik paliwa akurat tam gdzie jest pompa i nie zaciagala paliwa bo byla wyzej i nalal mi beny i przestawil pompke i chodzi miejmy nadzieje ze na dlugo:) teraz bedzie sie zabieral za pierscienie bo wymienial mi tuleje od wachaczy gumy i laczniki stabilizatora z przodu jeszcze tylko pierscienie
odebralam wlsnie auto od mechanika i pacilam 340zl za laczniki gumy tuleje(4szt)i klocki i to ze dziala na benie jechalam do domu na benie i rewelka calkiem inne auto i lepiej sie prowadzi zaraz dokupilam beny bo teraz mi pokazuje ze mniej jest bo tak mam ustawione przez to wgniecenie bo wiecej paliwa mam po bokach ale przynajmniej wiem ze smiga bez problemow 140 dal rade na okolo 2km bo tyle mam do domku w srode daje na pierscienie robienie i tu cena za pierscienie i uszczeliki 460-500 a za robote 250 myslicie ze drogo czy tanio?