Strona 3 z 3
: 04 maja 2009, 09:06
autor: lordpablo
a na stalowych felgach było ok?
ale sprężynki i tak polecał bym zmienić
: 04 maja 2009, 11:01
autor: gradobr
na stalowych nie bylo tego problemu ale na alusach tez nie zauwazylam po zalozeniu takiego tarcia
: 04 maja 2009, 12:22
autor: Yagr
gradobr, ale trze ci o wewnętrzną część nadkoli czy o krawędź błotnika? Bo jeśli o krawędź błotnika to znaczy że masz za bardzo wystające na zewnątrz koła, czyli tak jak w tym temacie pisano - złe ET felgi. Jeśli natomiast pod obciążeniem trze ci o wewnętrzne nadkole to jest to częsta przypadłość escortów - za miękkie lub wyrobione sprężyny. Środkiem doraźnym jest wkręcenie gum w sprężyny a rozwiązaniem problemu wymiana sprężyn na twardsze.
: 04 maja 2009, 12:45
autor: gradobr
przy blotniku zauwazylam ze nadkole jest ciensze wyraznie wytarte ale mam felgi od escorta titany... a co mam w tej sytuacji zrobic?
: 04 maja 2009, 13:15
autor: Yagr
Czyli krawędź błotnika ociera o oponę? Wiem że ciężko to opisać ale chodzi o to czy opona pod obciążeniem chowa się w nadkolu czy opiera o krawędź błotnika. Titany były też do innych modeli i z innym ET, możesz to odczytać z felgi, powinno być gdzieś na niej napisane

Możesz mieć też tak że felga i opona jest ok. ale wchodzi prawie na styk a dorzucenie plastikowego nadkola zmniejszyło odstęp opony od ścianek wewnętrznych i przy obciążeniu trochę przyciera. Rozwiązanie jest podane w moim poprzednim poście. Można oczywiście wstawić, tak jak ja, sprężyny z tavrii ale ze względu na kontrowersyjny wygląd to już do indywidualnego wyboru pozostawiam

: 04 maja 2009, 13:22
autor: orion
Sprężyny od RS2000 ale na prawdę do RS2000 oryginalne rozwiązują problem, gdyż są dużo twardsze od zwykłych , do tego autko ładnie siada i nic nie obciera.
: 04 maja 2009, 13:40
autor: gradobr
przod samochodu jest wyraznie wyzej niz tyl czyli wskazuje na te sprezyny...