Strona 3 z 4

: 16 sty 2009, 21:12
autor: cidzej
no wlasnie wszystko zalezy od tego ktora strona o to drzewo zahaczyl :mrgreen:

: 16 sty 2009, 21:12
autor: Jamszoł
No tak - jak drzewo wlazlo z boku , to też OK :mrgreen:

: 16 sty 2009, 21:13
autor: cidzej
moglo jeszcz wlezc dachem :D

: 16 sty 2009, 21:15
autor: Jamszoł
roquo, już wiesz czego szukac ? i gdzie ? :mrgreen:
Myślę , że na złomowisku wynalazł byś takiego rozbitja z całym przodkiem za jakieś 200 - 300 za całość.

: 16 sty 2009, 21:31
autor: roquo
Szukałem dzisiaj w mojej okolicy i niema nic ciekawego datego postanowiłem wymienic pierścienie w moim....choc teraz to już sam niewiem... aaa

: 16 sty 2009, 22:45
autor: Jamszoł
Zobacz tam gdzie kasują i wyrejestrowują pojazdy.

: 16 sty 2009, 22:59
autor: roquo
Patrzałem i nie sprzedają....mówią że nie mogą ze coś tam coś tam......... aaa

: 16 sty 2009, 23:23
autor: Jamszoł
popatrz na Allegro ale szukaj w twoim regionie i nie koniecznie szukaj silnika patrz też po uszkodzonych Esach.

: 16 sty 2009, 23:26
autor: roquo
wiem wiem wszystko już oblatałem........i nic ciekawego same 16v,albo 1.4 a skoro już płace ubezpieczenie za 1.6 to niech już będzie 1.6 :cool:

: 16 sty 2009, 23:30
autor: yezozwierz
Noż kurde nie wymieniaj tych pierścieni chłopie, to się MIJA Z CELEM. Jeśli cylindry są już troche podjechane - nie koniecznie mają ranty ale mogą być wyjechane że tak powiem w środku ciut mocniej, a na górze mniej, płynnie to koniec. BO pasując pierścień wkładasz go górą przez węższy otwór a potem on wpada w szerszą tuleję i jest gorzej niż było... Na oko ani linijką nie stwierdzisz zużycia tulei niestety. Pomijam koszty całej zabawy. Zwykle bawią się w to ludzie którzy szykują motor pod motorsport albo turbo - wtedy się opłaca. A do zwykłej eksploatacji po prostu wymień silnik... Koszty cię zjedzą samych wymian bez szlifów. A jak dojdzie szlif i nadwymiar to będziesz pluł sobie w brodę że zacząłeś się bawic w to wogóle!! Pare lat temu znajomy kupował do scorpio albo sierry tłoki nowe w nadwymiarze. 6000pln wybulił :)

: 17 sty 2009, 00:13
autor: Jamszoł
Do tego by należało dodać panewki - bo jak przyjdą nowe pierścienie to usztywnią tłoki , bedzie większa moc i tloki będą uderzać mocniej we wał i pręciutko panewki się wyp...
Wypną na Ciebie i robota od nowa.. Do tego dojdą ci sto pięćdziesiąt :mrgreen: różnego typu uszczelek a nie wiadomo czy coś się po drodze nie ukręci i będziesz miał rozwiercanie - choćby nakrętki czy szpilki przy kolektorze wydechowym

: 17 sty 2009, 11:27
autor: roquo
Dobra namówilście mnie,nie wymieniam,narazie pojerzdze na tym silniku co mam dopuki się nie rozleci......puźniej będe myślał :cool:

: 17 sty 2009, 11:55
autor: Yagr
Dobra namówilście mnie,nie wymieniam,narazie pojerzdze na tym silniku co mam dopuki się nie rozleci......puźniej będe myślał :cool:
skoro taka twoja decyzja to.... zapodaj mu ceramizer i zdaj relację z efektów ;)

: 17 sty 2009, 12:04
autor: Jamszoł
Taj jest - nie zaszkodzi już mu a przedłuży (może) żywotność.

: 17 sty 2009, 12:06
autor: roquo
niebede nic wlewał szkoda mi na to kasy,dojeżdze go i wtedy coś pomyśle..