Strona 3 z 3

: 14 gru 2008, 12:28
autor: Yagr
Zg0dusi3k, moim zdaniem komputer był dobry, co do czujnika to jak najbardziej. EEC IV pada wyjątkowo rzadko. Pewnie dałeś się naciągnąć na wymianę ECU... i jeszcze pytanie - czy ten komp który ci włożył jest do twojego silnika? Możliwe jednak że mechanik miał rację a teraz jeszcze ci jakiś detal został do naprawy...

: 14 gru 2008, 14:32
autor: cidzej
a czy on przypadkiem nie wymienil EDISa a nie EEC IV i wcisnal ci kit, ze to komputer ?? moze wsadzil ci EDISa od 8v do 16V i to by tlumaczylo wskazywanie o polowe za niskich obrotow silnika

: 14 gru 2008, 15:45
autor: cidzej
w esie z elektronicznym zaplonem to sygnal do obrotka idzie z EDISa a nie z cewki

: 15 gru 2008, 10:57
autor: Zg0dusi3k
Tzn tak, komputer wymienił na pewno bo dał mi stary no i samochód jeździ a nie jeździł i mówił, że jakieś zwarcie powstało i dlatego komputer padł :roll: No ale obrotki pozostały na obrotomierzu takie jak przed naprawą. A co to jest ten EDIS?? I mam jeszcze jedno pytanie, samochodzik jak jest zimny kopci niemiłosiernie, jak się nagrzeje to troszke mniej, ale widoczne spaliny lecą cały czas z wydechu :???: Nie kopci na czarno ani nic tylko po prostu za dużo spalin leci i czuć benzynę dość mocno. Jaka może być tego przyczyna?

: 15 gru 2008, 13:32
autor: cidzej
przyczyn jak zwykle moze byc wiele - od lejącego wtryskiwacza, slabe cisnienie paliwa na listwie wtryskowej po np. padnietą sondę lambda