Strona 3 z 3
: 28 sty 2009, 14:52
autor: zbychu
ok, przepraszam. sie nie powtórzy więcej
: 28 sty 2009, 15:16
autor: Jamszoł
zbychu, Należy wykręcić świece żarową - zapodać jej prąd i patrzeć gdzie grzeje.
Ma grzać na samym końcu około centymetra począwszy od jej czubka - jeśli czubek nie grzeje , tylko dalej to świieca do wymiany.
Swieca wchodzi tylko kawałek do wewnątrz i wystaje w komoże spalania właśnie koło 1 cm i w tym miejscu ma grzać.
: 28 sty 2009, 21:32
autor: ARIEL
Jamszoł pisze:Powinien być podobny
nie mam czegoś takiego
: 28 sty 2009, 21:39
autor: kupiec
zbychu pisze:Miarka (czyli bagnet, o ile to jest to samo) pokazuje właściwy poziom oleju przed zapaleniem.
nie chodzi przed zapaleniem tylko czy ubywa oleju po zmiane oleju jak przejedziesz 1000 km
zbychu pisze:Dym leci czarny, tak mi sie wydaje
to tak jakby ci podawał zadużo paliwa, może koncówki wtrysków
zbychu pisze:Podgrzewacz z ten z waszego linka jest dla 1,8TD, może być też w 1,8D?
zobacz na tym zdjęciu (mój 7 post) czy masz w tym miejscu :
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5799
: 28 sty 2009, 21:39
autor: Jamszoł
Zawsze można coś wykołować - zawsze lżej odpala lub lepiej w zimie pracuje i jest bardziej oszczedny.
: 28 sty 2009, 21:42
autor: kupiec
: 28 sty 2009, 21:48
autor: Jamszoł
Nie koniecznie musi być fordowski
: 29 sty 2009, 14:50
autor: zbychu
sprawdziłem wczoraj po pracy i jeszcze dziś rano przed wyjazdem. Dym leci taki zwykły - szarawy. Olej ostatnio wymieniany był przed 3000 tyś km, do teraz jest na odpowiednim poziomie (między min i max). Jeśli chodzi o pompkę to za pierwszym naciśnięciem była miękka, ale później już nic nie dopompowałem bo twarda (i wczoraj i dziś rano). Pozostaje mi sprawdzić świece. Przeszukam pozostałe tematy tego forum i znajde temat jak sprawdzić te świece, ale to w weekend (sobota), bo teraz jetsem zbyt zapracowany. Kurde najgorsze jest to, że nie mam nawet garażu żeby spokojnie zajrzeć pod maskę, tylko grzebie pod blokiem ;-) podgrzewacza nie widziałem (chyba), ale nie dokładnie wiem gdzie go szukać. gdzieś koło filtru paliwa tak?czyli tego okrągłego?
: 29 sty 2009, 21:06
autor: kupiec
gdzieś koło filtru paliwa tak?czyli tego okrągłego?
tak, między filtrem a silnikiem. przynajmniej ja tam miałem ale może być tak że ktoś (jak ja) go zdemontował bo zapowietrzał układ.
jak pompke masz twardą to dobrze.
myśle że będziesz miał pompe wtryskową do regulacji.
a tu masz o świecy
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
: 29 sty 2009, 21:20
autor: Mikosz
W moim TD też raz pompowanie jest miękkie a drugie wciśnięcie już twarde, napewno nie masz zapowietrzonego

Spróbuj kolei na świece żarowe. Poczytaj dokładnie cały mój temat z postami które podał wyżej kolega link

Jak wyjmiesz świece to przepisz tu jakie masz świece, mam na myśli marke i model. Wtedy sprawdzimy czy świece które masz napewno jest dedykowany do swojego esiego
