Strona 3 z 4
: 21 gru 2007, 00:22
autor: yezozwierz
A my mamy nie H4 i H3 Tylko H4 i H1.. H1 słabo świecą?? Długie w escorcie xr/rs są wg mnie niesamowicie dobre!
: 21 gru 2007, 15:30
autor: MARKKO
następny post nie o zegarach bedzie nagradzany

: 17 sty 2008, 18:25
autor: deathrider_85
Dzisiaj dobrałem się do zegarów, żeby żarówki dokupić i się okazało, że nigdzie takich nie mają

. Trochę mi się nie widzi płacić Fordowi 6zł za jedną żaróweczkę, ale chyba tylko, to mi zostało.
Żeby dobrać się do górnego podświetlenia zegary trzeba wykręcić. Wymieniając tylko górne podświetlenie nie trzeba natomiast odpinać linki i kabli z tyłu, natomiast chcąc wymienić żarówki podświetlające zegary od tyłu, niestety trzeba, to zrobić (jeszcze nie doszedłem jak dokładnie do tego się dobrać. Pewnie od dołu gdzieś).
: 17 sty 2008, 18:27
autor: MARKKO
poszukaj na forum było poruszane jak wyjac liczniki
: 17 sty 2008, 18:40
autor: deathrider_85
MARKKO pisze:poszukaj na forum było poruszane jak wyjac liczniki
Poszukam

. Narazie mam dechę całą rozkręconą i bez sensu było by tego nie wymienić przy okazji.
: 17 sty 2008, 18:46
autor: Yagr
co do żarówek to rozbierz te plastikowe cokoliki. Można tam wstawić zwykłe bezcokołowe żaróweczki. Musisz tylko dobrać odpowiednią średnicę i parametry elektryczne.
: 18 sty 2008, 18:56
autor: deathrider_85
Yagr pisze:co do żarówek to rozbierz te plastikowe cokoliki. Można tam wstawić zwykłe bezcokołowe żaróweczki. Musisz tylko dobrać odpowiednią średnicę i parametry elektryczne.
Byłem dzisiaj w serwisie Forda i nie mają żarówek podświetlających zegary od góry i mi mówią, że chyba mam licznik przerobiony

. Do górnego oświetlenia można mniejsze żarówki dopasować (chociaż trochę słabiej świecą) i tak teraz mam, ale teraz mam pytanko jakiej wielkości są żarówki podświetlające zegary od tyłu?
Te od góry, to coś trochę mniejszego od w5w, a te od tyłu w serwisie wyszło, że są takie malutkie, które na każdej stacji za grosze można kupić.
: 18 sty 2008, 19:04
autor: Yagr
deathrider_85, najprościej to weź jedną żarówkę z góry, jedną z dołu i jedź do sklepu dopasować. Tak jak wspomniałem wcześniej te od dołu są mocowane w takich plastikowych cokplikach ze stykami i fabrycznie kupuje sie komplet (żarówka w cokoliku) ale nic nie stoi na przeszkodzie żebyś to sam rozebrał i dokupił same żaróweczki. Serwisem forda się za bardzo nie przejmuj - ja dzisiaj dzwoniłem d nich w sprawie cen części i nie potrafili w swoim kompie znaleźć mojego auta po VIN'ie (ja znajduję w microcacie w parę sekund), ba... próbowali mi wmówić że mam silnik 16v i 90 KM

A ceny to mają jak do rols roysa....
: 20 sty 2008, 01:10
autor: deathrider_85
Dzisiaj powymieniałem wszystkie żarówki w desce. Kupiłem po prostu te mniejsze i tak z nimi "pokombinowałem", żeby pasowały w oryginalne cokoliki. Mniejsze żarówki wsadziłem w miejsca kontrolek, bo i tak w tym przypadku nie widać żadnej różnicy w świeceniu. Natomiast oryginalne Fordowskie żarówki wyjęte z kontrolek podświetlają mi dechę od tyłu.
Niestety oryginalnych żaróweczek nie wystarczyło mi do podświetlenia górnego i przez, to trochę słabiej świeci, ale jak uda mi się w końcu gdzieś dostać Fordowskie żarówki, to znowu wyciągnę zegary i je założę.
W ogóle, to nie udało mi się całej dechy wyciągnąć. Udało mi się tylko odpiąć linkę od licznika, a wtyczka od zasilania nie chciała zejść. W jaki sposób udało wam się ściągnąć, tą wtyczkę?
Pozdrawiam i dzięki za porady!
Ps. Teraz, to muszę "powalczyć" z lampką w bagażniku, bo mi się nie zaświeca po otwarciu klapy.
: 20 sty 2008, 08:27
autor: morgon
deathrider_85 pisze:W ogóle, to nie udało mi się całej dechy wyciągnąć. Udało mi się tylko odpiąć linkę od licznika, a wtyczka od zasilania nie chciała zejść. W jaki sposób udało wam się ściągnąć, tą wtyczkę?
Dziwne, wtyczka jest zaczepiona na takim małym zatrzasku który odginasz i wszystko złazi. U mnie nie był problemów
: 20 sty 2008, 11:54
autor: deathrider_85
morgon pisze:deathrider_85 pisze:W ogóle, to nie udało mi się całej dechy wyciągnąć. Udało mi się tylko odpiąć linkę od licznika, a wtyczka od zasilania nie chciała zejść. W jaki sposób udało wam się ściągnąć, tą wtyczkę?
Dziwne, wtyczka jest zaczepiona na takim małym zatrzasku który odginasz i wszystko złazi. U mnie nie był problemów
A jak go odgiąć? Kurczę ja naprawdę się z tym siłowałem i to konkretnie. Linka zeszła bez problemu, po prostu popchnąłem w "karbowanym" miejscu i samo zeszło

.
: 20 sty 2008, 13:24
autor: Yagr
ja z wtyczką też nie miałem żadnych problemów...
: 20 sty 2008, 13:26
autor: deathrider_85
Mi na środku coś tą wtyczkę mocno trzymało. W tym miejscu, gdzie jest to zgrubienie.
: 20 sty 2008, 13:31
autor: Yagr
jeśli dobrze pamiętam to właśnie to zgrubienie to jest zatrzask, taki haczyk który trzeba odgiąć tylko naprawdę nie pamiętam czy odginasz na zewnątrz czy do środka...
: 20 sty 2008, 13:40
autor: morgon
chyba na zewnątrz się go odgina.Jeśli zdejmiesz kierę, to powinienieś mieć wystarczająco miejsca żeby obrócić zegary i luknąć co to za ustrojstwo tam trzyma tę wtyczkę