Strona 3 z 3
: 27 lis 2007, 13:21
autor: czesiek88
mowilem ze tylko jeden ktory ma kompa

jakbym w was nie wierzyl to bym sie o rade nie pytal

samochod stoi juz dobre 2 miechy...

: 27 lis 2007, 13:30
autor: czesiek88
jest jeszcze cos...pare dni przed ta awaria zaczelo szarpac silnikiem ale tylko jak byl cieply i tylko przy 2.5 tys obr...myslalem ze to pompa paliwa ale po wymianie bylo tak samo jak przed
: 27 lis 2007, 13:37
autor: cidzej
czesiek88, kolego skup sie, moze jeszce cos ci sie przypomni

: 27 lis 2007, 13:43
autor: czesiek88
to juz wszystko

najgorsze jest to ze to z obrotami to sie stalo tak o...zgasilem silnik i od tamtej pory odrazu po odpaleniu gasnie...
: 27 lis 2007, 16:45
autor: ARIEL
posprawdzaj wężyki podciśnienia może coś gzdzieś wyskoczyły pekło
: 27 lis 2007, 18:18
autor: Jamszoł
czesiek88 pisze:samochód przez jakiś czas jeździł bez filtra powietrza.
Gdzie ci strzela jak dodasz gazu ?
Jeśli w kolektor ssący to obawiam się , że przez jazdę bez filtra mogły dostać zawory po tyłku na prowadnicach i się zacierają a przez to się nie domykają a co za tym idzie ciśnienie kompresji wali w kolektor ssący.
Sprawdź kompresję na cylindrach.
MAM NADZIEJĘ , ŻĘ NIE TRAFIŁEM.

: 27 lis 2007, 21:09
autor: mikruss
Tak jak pisze Zielony - sprawdz cisnienie na garach. Jak bedzie niskie to zalej cylindry olejem i znowu mierz. Jak bedzie niskie to glowica do roboty (gniazda uszczelniacze napewno i prawdopodobnie ktorys zawor-tam gdzie bedzie niskie cisnienie), jezeli natomiast cisnienie znacznie sie podniesie to znaczy ze glowica dobra ale... olej uszczelni gladzie cylindrow i w tedu wiadomo ze uklad tloki-tuleje (mozliwe ze tylko pierscienie) ma juz dosyc
Tak czy siak bedą czekać Cię koszty
