Strona 3 z 3
: 25 lis 2007, 15:30
autor: cidzej
orioninblue pisze:ciekawe ile koni ma taki 1,6 na mono wtrysku

i jeszcze jedno czy mój 1,3 ma taki sam komputer co 1,4?
ad 1. ~80ps ma 1.6 zasilany CFi - dane na podstawie instrukcji scierry, w ktorej wlasnie 1.6 montowano z CFi (stąd właśnie pomysł był na tego swapa

)
ad 2. ten sam, w razie czego mam zapasowego kompa to przy okazji spotu bedziemy mogli na chwile go u ciebie podlaczyc i sprawdzic

: 25 lis 2007, 15:56
autor: bielu
nie znam sie i mimo wszystko prosze o wyrozumiałość....
mówiąc o tych 1.6 to które macie na myśli?
http://moto.allegro.pl/item268423491_si ... ys_km.html
czy taki?:
http://moto.allegro.pl/item268423367_si ... _inne.html
: 25 lis 2007, 19:26
autor: Yagr
ten pierwszy to pewnie na gaźniku a drugi to full wtrysk - ot, cała różnica

: 25 lis 2007, 19:32
autor: bielu
wiesz ten pierwszy wygląda tak samo jak moj 1.4 monowtrysk... którego lepiej swapować i jaka różnica w mocy po założeniu?
: 25 lis 2007, 20:16
autor: orion
a co z tym sprzęgłem czy od 1,3 podejdzie do 1,6
: 25 lis 2007, 20:17
autor: cidzej
ten pierwszy (o ile to faktycznie 1.6 a nie 1.4) to najprawdopodobniej swapowany 1.6 do 1.4

jest to monowtrysk

napewno nei jest to gaznik bo ma MAPa widocznego na prawym nadkolu

no i modul zaplonowy a nie aparat zapolonowy

: 25 lis 2007, 20:29
autor: Yagr
Łukasz, masz rację, te 1,6 mono to taka rzadkość że z marszu uznałem to za gaźnik

: 25 lis 2007, 21:42
autor: cidzej
orioninblue pisze:a co z tym sprzęgłem czy od 1,3 podejdzie do 1,6
http://moto.allegro.pl/item270206408_ze ... n_1_2.html prawdopodobnbie bedzie pasowac do 1.4
: 25 lis 2007, 21:55
autor: Yagr
cidzej, teraz ty się machnąłeś z tym linkiem bo tam nie ma Mk V

: 25 lis 2007, 21:59
autor: cidzej
Yagr, to nie do konca tak - z tego co wiem to skrzynia si enie zmienila od mkIV ... poza tym wszedzie podaja, ze 1.4 ma inne sprzeglo niz 1.6 i 1.8 a jesli mnie pamiec nie myli to Adrian nie zmienial sprzegla w swoim 1.4 pod 1.6

: 25 lis 2007, 22:15
autor: Yagr
tak, ale we wszystkich tabelach zamienników podają że sprzęgło kompletne dla 1,3 Mk V pasuje do...1,1

A w 1,4 pomimo tej samej średnicy tarczy jest jednak inne (nie wiem gdzie leży różnica - może w sile docisku?) oba te sprzęgła to tarcza 190mm natomiast w 1,6 jest już 220mm, co nie znaczy że nie da się jeździć na ze sprzęgłem 1,3 i silnikiem 1,6. Tyle że wytrzymałość/żywotność takiego sprzęgła będzie mniejsza. Ale o ile? to zadanie dla Super Mózgu

: 28 lis 2007, 09:37
autor: giereq
no to coraz więcej wątpliwości zostało rozwiane, teraz jeszcze jedna istotna sprawa mianowicie zawieszenie silnika 1.3 moze miec inne w sumie jest pewnie lżejszy od 1.4-1.6 chociarz blok silnika 1.3 a 1.4 wygląda prawie identycznie jeśli nie wymaga większych przeróbek to problem swapa rozwiązany i mozna wywalac to kureskie 1.3.....
: 02 gru 2007, 09:26
autor: giereq
mam dobre wiesci gadalem z kolesiem który zajmuje się swapem fordów i wymiana silników sprowadza silniki z niemiec, komputer i wtrysk 13.-1.6 to samo wtrysku nie sciągają tylko silnik wkłada cały, mówi że warto kupic chłodnice z rurkami zeby nie robic wsi pod maską

zawieszenie silnika tez to samo bez przerobek, tylko problem pojawia się bo dostępnosc 1.6 8v jest problematyczna.... a znaleźc go w dobrym stanie to juz w ogule, wszak swap nawet na 1.4i 8v i 1.6i 8v jest bezproblemowy
