TYLNA KLAPA

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

siutek pisze: z calapewnoscia halasuje mi tablica, w plastikowej ramce, ale nie mam pojecia jak ja wyciszyc/wytlumic/
odkręć tablicę i plastik - podłóż dwie gumy z otworami na śróby i przykręć plaSTIK.NAKLEJ NA PRZYKRĘCONY PLASTIK TAŚMĘ DWUSTRONNIE PRZYLEPNˇ I ZAŁóŻ TABLICE.
POWINNO WYCISZYĆ.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3486
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

jamszoł pisze:.NAKLEJ NA PRZYKRĘCONY PLASTIK TAŚMĘ DWUSTRONNIE PRZYLEPNˇ I ZAŁóŻ TABLICE.
A pod to jeszcze kawałki np. gąbki
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

ta tasma ma byc pomiedzy plastikiem a tablica? czy pomiedzy plastikiem a klapa??
co do gabki, to chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie tasma dwustronna, gabczasta ;) kiedys taka mialem.

dzieki za rady :)
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Taśma - miałem na myśli właśnie tą gąbczastą - między tablicę a plastik a pomiędzy plastik a blachare cienką gumę z otworem na śrubę.
Zajrzyj też pod tapicerkę do śrób trzymających silnik wycieraczki - jeśli któraś się poluzowała to też będzie dzwonić.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

pozwole sobie ogrzac temat, bo zlokalizowalem dzisiaj kolejne zrodlo halasu :P mianowicie ten czarny plasti, ktory zakrywa od srodka dziury w klapie...

dzisiaj chcialem go dokrecic, ale okazalo sie ze te pseudo sruby to tak naprawde cos w stylu "kolkow rozporowych", ktore sa po to by calosc sie trzymala na miejscu, ale dokrecic sie tego za chiny nie da, bo kreca sie w miejscu :/ nie wiem jak z tym sobie poradzic. co myslicie o silikonie?? :twisted:
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4660
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Mnie hałasy z tyłu auta też strasznie drażnią, odboje od klapy podniesione do góry i czasem klapa się zamyka dopiero na jakiejś hopce albo większej dziurze, podkleiłem pod półkę uszczelkę do okien ale nic to nie dało, jeździłem bez półki i też taki sam hałas, plastik na tylnej klapie ściągnięty i też nic, podokręcałem wszystkie plastiki w bagażniku jak tylko mocno się dało, podklejałem szczeliny masą uszczelniającą i... NADAL wszystko tłucze... Chyba wywalę wszystko do gołej blachy z tyłu bo kiedyś się wścieknę i spalę grata ;P A do tego co chwile obrywa mi się wieszak od tłumika i tłumik też przy okazji nawala o belke :>
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Szczerze mówiąc to mi na hałasujące plastiki z tyłu pomogło pospawanie podłużnic. Teraz mam cichutko i nic nie lata
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

mam nadzieje morgon, ze to co mowisz to prawda :P mam w podluznicach dziury od rdzy, i teraz tylko sie czaje na przyplyw gotowki by to pospawac
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

siutek, prawda, sam bym nie pomyślał. Spawałem podłużnice i progi bo mi się auto łamało a tu dodatkowo cicho się zrobiło :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mark40

Post autor: mark40 »

Ja mam cicho i nic nie tlucze chalas mam jak calkowicie otworze szyberdach dzisiaj zatankowalem 35l.V-Power Raicing 100 jazda marzenie .Jak tlucze to glosniej ustawic radio.Pozdrowienia dla kolezenstwa
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

Eee mi od zawsze klapa napierdziela na nierównościach, albo jak kolega pisze głośniej radio dać trzeba albo...się z tym pogodzic i do tego przyzwyczaić :P
Rob

Post autor: Rob »

Klapa jak klapa ale tylna półka i graty w bagażniku to grzechocą jak nie wiem co !!! :grin:
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

musze sobie kupic jakis kuferek z materialu czy cuś na narzedzia, bo teraz wszystko lata luzem po bagazniku, ale nie zmienia to faktu ze czesci plastikowe, polka, tablica rejestracyjna i inne tegu typu rzeczy strasznie mi halasuja, dodam oczywiscie przerdzewiale podluznice, przez ktore cala dupa pracuje :/ mam zamiar za miesiac to zrobic, to moje postanowienie noworoczne :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
choody88

Post autor: choody88 »

mi ostatnio przy próbie regulacji chyba sie spie*...ł zamek w klapie... wykręciłem całkiem te ograniczniki a i tak się już nie zamyka... z nimi też nic lepiej nie jest nie zależnie od ustawienia. ten "dzyndzel" który jest łapany przez zamek jest luźny można nim poruszać w obie strony po kilka milimetrów (4-5), zamek palcem mogę zatrzasnąć jak jest otwarta klapa. Ale dzyndzel widocznie go nie zatrzaskuje....
ODPOWIEDZ