Strona 3 z 9
: 06 kwie 2007, 18:42
autor: markos43
Mnie tagrze czeka ta robota ,mam pytanie zamieżam zabrać się do tego ale nie mam dostępu do kanału zamieżam postawić go na jakiś podstawkach no i niewiem czy to dobry pomysł?
: 06 kwie 2007, 22:43
autor: Jamszoł
A dlaczego nie ? jak nie masz kanału to na podstwakach też może być.
Pamiętaj tylko , że będziesz tu i tam musiał użyć młotka - tak więc pożądnie podstaw , żeby Ci nie spadł.
: 07 kwie 2007, 18:00
autor: markos43
Dzięki po świętach zabieram się do tego bo jedna tuleja się rozsypała ale zmienie cały wachacz.
: 11 kwie 2007, 16:06
autor: markos43
Zaczołem dziś zabawe z wachaczami mam problem z odkręceniem tej śruby z większą tuleją z dołu ok a z góry jest bardzo ciasno i ciężko przytrzymać śrubę może jest do tego jakiś fachowy klucz?
: 22 kwie 2007, 14:53
autor: Pielgrzym
Ja właśnie jestem w trakcie wymiany, może też wrzucę fotki, wymieniam w wahaczu tuleje, pewnie dlatego że mam dostęp do prasy więc będzie mi łatwiej. Niestety na dziś wahacze czekają bo po "zdjęciu" koła okazało się że woda po bloku cieknie jak Niagara

więc po drodze do dobrego zawieszenia "mały remont" silnika

pompa rozrząd i sam sie boje myśleć co jeszcze po drodze

Pozdrawiam
: 25 cze 2007, 23:54
autor: SlaVkoEg
Mam do wymiany sworznie i tuleje w prawym wahaczu oraz laczniki stabilizatora. Tak wiec znalazlem na allegro kompletne wahacze w cenach od 56 zl. Wiec moze lepiej kupic juz caly, kompletny wahacz, bo w sumie to to taniej wyjdzie??
np.
http://www.motoallegro.pl/item205664489 ... _nowe.html
http://www.motoallegro.pl/item205495884 ... 90_98.html
Co wy o tym myslicie??
: 25 cze 2007, 23:55
autor: SlaVkoEg
Mam do wymiany sworznie i tuleje w prawym wahaczu oraz laczniki stabilizatora. Tak wiec znalazlem na allegro kompletne wahacze w cenach od 56 zl. Wiec moze lepiej kupic juz caly, kompletny wahacz, bo w sumie to to taniej wyjdzie??
np.
http://www.motoallegro.pl/item205664489 ... _nowe.html
http://www.motoallegro.pl/item205495884 ... 90_98.html
Co wy o tym myslicie??
: 25 cze 2007, 23:57
autor: SlaVkoEg
Mam do wymiany sworznie i tuleje w prawym wahaczu oraz laczniki stabilizatora. Tak wiec znalazlem na allegro kompletne wahacze w cenach od 56 zl. Wiec moze lepiej kupic juz caly, kompletny wahacz, bo w sumie to to taniej wyjdzie??
np.
http://www.motoallegro.pl/item205664489 ... _nowe.html
http://www.motoallegro.pl/item205495884 ... 90_98.html
Co wy o tym myslicie??
: 26 cze 2007, 00:01
autor: SlaVkoEg
Mam do wymiany sworznie i tuleje w prawym wahaczu oraz laczniki stabilizatora. Tak wiec znalazlem na allegro kompletne wahacze w cenach od 56 zl. Wiec moze lepiej kupic juz caly, kompletny wahacz, bo w sumie to to taniej wyjdzie??
np.
http://www.motoallegro.pl/item205664489 ... _nowe.html
http://www.motoallegro.pl/item205495884 ... 90_98.html
Co wy o tym myslicie??
: 26 cze 2007, 08:29
autor: emceha
He he
SlaVkoEg walnął 4 takie same posty jeden po drugim
Co do wachaczy to za taką kasę to one długo nie pojeżdżą

Kpl samych tulejek i sworznia na jedną stronę kosztuje tyle pieniędzy a tu jest cały wachacz

Ja placiłem za DELPHI po 103,00 zł za wachacz więc ja bym się zastanowił czy warto brać taniochę i po 3 czy 4 tyś km znowu się babrać. Przemyśl
SlaVkoEg 
: 26 cze 2007, 09:54
autor: orion
mi kumpel przywiózł z Anglii feb bilstein za 70zł sztuka i są super już 1,5roku jeżdżę i niedawno robiłem przegląd i jak nówki
: 26 cze 2007, 11:22
autor: SlaVkoEg
mialem jakis problem i nie chcialy sie dodawac a teraz to 4 takie same sie pojawily

Niestety nie moge ich usunac

: 26 cze 2007, 18:35
autor: lordpablo
ja założyłem orginalne Motocraftu. jeżdzę pół roku i nic się z nimi nie dzieje. Natomiast odradzam jakieś tanie tulejki zastępcze. Padną po jakimś miesiącu lub dwóch jak u mjego kolegi. Ja przy wymianie postawiłem na jakość i jestem zadowolony z tego wyboru. Ale niech każdy sam zdecyduje czy che dwa razy częściej wymieniać czy dłużej pojeździć za większą kasę. Co do samej wymiany to młotek jest tu zbędny - nie uda Wam się wyjąć tych tulei zwłaśzcza jeśli siedzą w wahaczu kilka lat. Co do odkręcenia to proponuje od dołu klucz 19 najlepiej oczkową lub nasadkę oczywiście na jej koniec - wzmacniacz siły czyli rura długości 50cm. A do przytrzymania nakrętki od góry płaską 18. Wejdzie napewno - sprawdzałęm przy wymianie. Śruby wyjdą w dół jeszcze tylko trzeba odkręcić sworzeń wahacza i cały kompletny wahacz z małymi problemami wysunie się do przodu. A do wymiany samych tulei polecam prasę. Bo jeśli nawet uda Wam się zmasakrować tulejkę i ona wyjdzie to z zamontowaniem nowej już tak łatwo nie będzie. A na prasie oba wahacze żeby zrobić to około 30 min. Nawet mniej, ja używałem takiej starej co się kołem kręciło. W ostateczności można użyć imadła ale nie gwarantuje, że prędzej uda Wam się wyjąć tulejkę niż rozwalić imadło. Prasa to uządzenie moim zdaniem niezbędnie. Życze naprawiającym dużo cierpliwości. Bedzie ona niezbędna
: 26 cze 2007, 18:49
autor: morgon
Ja miałem taką niespodziankę że jak wyjąłem tuleję tę większą, to okazało się że gniazdo jest trochę wyrąbane i nowy simmerblock trochę goni więc go przyspawałem i jeżdżę do dziś

: 26 cze 2007, 21:08
autor: emceha
morgon pisze:więc go przyspawałem i jeżdżę do dziś
Mnie też k9edyś taką fuszerkę odpie...lili i więcej nie dam tak zrobić

Nie wymienia się samych silentblocków tylko całe wachacze
