Kontrolka rezerwy - mozna zrobic samemu ???
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
podobno jest tam przy pływaku 1 dodatkowy pin. Ale czy na 100% tak jest to nie wiem. Sprawdź sobie jak jest u Ciebie pod siedzeniem tylnym.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Do kontrolki rezerwy tak jak WieSiu napisał idzie dodatkowy przewód spod kanapy - jest ich pięć wtedy a nie cztery. W razie czego mam takie zegary z kontrolką, całą instalację od pompy, modół blacbox - pytać na priv
masz wtedy w zegarach podłączone żarówki na dodatkowej małej płytce i do nich dodatkowo pociągnięte kabelki od blackbox'a.
A po czym poznam że mam rezerwę? Nie można tego sprawdzić np. oglądając kostkę licznika?
masz wtedy w zegarach podłączone żarówki na dodatkowej małej płytce i do nich dodatkowo pociągnięte kabelki od blackbox'a.