Strona 3 z 5
: 21 mar 2008, 21:50
autor: orion
jakby te zendery wypolerować (sam rant)

ogólnie to żadne nie powalają ale zendery na pewno będą mocniejsze bo wyglądają na skręcane z dwóch części bierz zendery wypolerujesz rant i będzie gitarka poza tym to dobra marka
: 22 mar 2008, 21:12
autor: emceha
orioninblue pisze:jakby te zendery wypolerować (sam rant)

Świąte słowa Łukasz

ale ja bym wypolerował całe

Ja jestem za Zenderami jeżeli będą wypolerowane bo jak nie chcesz polerować to weź te drugie.
: 26 mar 2008, 10:27
autor: Ven
Zendery mi przeszły koło nosa
A czy takie otarcia od kraweżników, można jakimiś domowymi sposobami zniwelować, pokryć, ukryć by były mniej widoczne?
Przykładowo, takie jak na poprzednich felgach i tej tutaj :
Jak to zrobić? Opłaca się taka zabawa?
: 26 mar 2008, 11:28
autor: emceha
Ven pisze:A czy takie otarcia od kraweżników, można jakimiś domowymi sposobami zniwelować, pokryć, ukryć by były mniej widoczne?
Kilkustopniowa polerka papierem o różnej grubości + zabezpieczenie lakierem powinno pomóc
Co do pytania o oponę 185 na felgę na któerj była 205 - wszystko zależy jakiej szerokości jest ta felga. Na w miarę wąską felgę wejdzie bez problemu. Przy szerokiej feli mozesz mieć efekt jak w autach zrobionych na cult style - opona naciągnie się i będzie wyglądac na zaokrągloną tak jak na tym golfie z linka
http://www.extremecaraudio.pl/ilustracj ... 600_VT.jpg
Ogólnie nie poleca się stosowania takich praktyk bo wygląd może i fajny ale istnieje niebezpieczeństwo zsunięcia się opony z felgi na zakręcie.
: 26 mar 2008, 16:30
autor: Ven
Okej. A Czy opona 195/50/15 i felga 7cali nie jest za szeroka do Esa?
Chodzi mi o to czy znacznie ucierpi na takiej zmianie komfort jazdy, wiadomo - polskie drogi, koleiny itd.
Czy przy 195 autem nie rzuca na boki i da się spokojnie jedzic po w miare normalnych drogach (Warszawa i okolice) ?
Do tej pory jezdze na 13tkach 150/55/13 z 2.2 bara w oponach i jest troche twardo ale idzie jak po szynach

: 26 mar 2008, 22:36
autor: orion
Ven pisze:150/55/13
chłopie nie rozśmieszaj mnie na takich gumkach to tico może latać jak założysz sobie te 15" to dopiero zobaczysz co ess potrafi w łukach i zakrętach
: 26 mar 2008, 22:57
autor: Ven
na to właśnie liczę, jednak zaletą wąskich opon jest brak zmiany toru jazdy z powodu kolein i tu 155tki są fajne. No ale zawsze coś za coś...
: 26 mar 2008, 23:20
autor: orion
ja pierwsze opony jakie miałem to właśnie 155/60 R13 i nie widzę żadnych zalet teraz mam już jak trzeba 175 r13 w orionie i 195/50 R15 w RS i różnica na korzyść 15" kolosalna
: 26 mar 2008, 23:29
autor: deathrider_85
Ja dzisiaj założyłem letnie oponki. Felgi oryginalne Fordowskie 7 ramienne, ale mi przy oponach 195/50/15 czasami coś obciera (tylko przy skręcie w lewo). Według mnie dziwna sprawa, jutro nadkola potraktuje opalarką

. W ogóle, to przy takich oponkach zauważyłem, że wspomaganie zaczyna się męczyć czasami (albo pasek mi się zaczyna ślizgać).
Jeśli chodzi o felgi do Essa, to według mnie Zendery tak sobie pasują do tego samochodu. Ja raczej wolał bym coś bardziej stonowanego.
Ps. Jakie macie ciśnienie przy oponach 195/50/15? Ja dałem z przodu 2.0, a z tyłu 1.8 i przednie opony wyglądają trochę jak flaki

. Ciśnieniomierz mam sprawny.
: 27 mar 2008, 08:41
autor: emceha
deathrider_85 pisze:Jakie macie ciśnienie przy oponach 195/50/15? Ja dałem z przodu 2.0, a z tyłu 1.8
Mało

U mnie w cabrio było przód 2.2 a tył 2.1 i było dobrze

: 27 mar 2008, 10:18
autor: Rob
emceha pisze:Mało

Dokładnie ja mam 2.3 przód / tył .
Ven pisze:Chodzi mi o to czy znacznie ucierpi na takiej zmianie komfort jazdy, wiadomo - polskie drogi, koleiny itd.
Czy przy 195 autem nie rzuca na boki i da się spokojnie jedzic po w miare normalnych drogach (Warszawa i okolice) ?
Ja jeżdze na 195/50/15 w 1.6-16v i poza obnizonym komfortem jazdy jest spoko . Co do kolein to zawieszenie musi byc sprawne i problemu zasadniczo nie ma .
Mi na mokrym przodem wyjezdza , ale to pewnie wina opon a nie rozmiaru , za to na suchym fajnie w zakrętech się jeżdzi ( szybko sie jeżdzi ) .
: 27 mar 2008, 14:35
autor: Ven
Ok. A można się spodziewać jakiegoś dziwnego zachowania auta w przypadku gdy założymy opony 195/50 na przód i 205/15 na tył?
Bo narazie chyba będe musiał tak jezdzić.
: 27 mar 2008, 14:54
autor: emceha
Ven pisze: A można się spodziewać jakiegoś dziwnego zachowania auta w przypadku gdy założymy opony 195/50 na przód i 205/15 na tył?
Raczej nie. Jedynie z czym może być problem to z tyłem bo raz, że guma szersza o centymetr to i profil wyższy więc jak będzie na nierównościach pod obciążeniem obcierać to musisz zaklepać raty błotników.
: 27 mar 2008, 14:58
autor: Ven
Ok. w 90% przypadków jeżdze na krótkich trasach sam lub z pasażerką
więc tył i bagażnik mam pusty.
Także tragedii nie powinno być, no ale zobaczymy...

: 27 mar 2008, 21:14
autor: deathrider_85
Przy ostrzejszym zakręcie mogą Ci oponki przytrzeć, ale nie będzie tragedii. Pamiętaj, że w aucie z przednim napędem nie wrzuca się szerokich opon na tył, a przynajmniej szerszych, niż z przodu.