Strona 3 z 3
: 06 lut 2007, 14:33
autor: Pexu
witam ponownie w tym watku, bylem dzisiaj u mechanika i wszelkie problemy ze sciaganiem biora sie u mnie ze zuzytych sprezyn... essi sam w sobie jest przechylony na lewa strone, jak wsiade to dodatkowo go obciazam i najprawdopodobniej stad sie biora wszelkie moje klopoty... na wiosne wymieniam zatem wszystkie sprezyny, przod i tyl + tarcze i klocki

: 06 lut 2007, 21:04
autor: ARIEL
PEXU, i nie zapomnij nas odwiedzić i podzielić się rezultatem wymiany może mnie też to czeka

: 13 mar 2007, 01:41
autor: Pexu
Ariel, zatem sprezyny wymienilem

roznica w prowadzeniu jest kolosalna, natomiast do pelni szczescia potrzebuje jeszcze wymienic opony na letnie, ustawic zbienosc+geometrie i wtedy bede juz mogl w 100%powiedziec co i jak

: 11 kwie 2007, 20:03
autor: Pexu
zbieznosc ustawiona, w zasadzie jest dobrze tylko...puszczam kierownice na prostej a ESS mi w lewo ucieka... czemu

: 11 kwie 2007, 20:19
autor: Patryk
Mozesz miec silentbloki (tuleje metalowo-gumowe) wyrabane jesli zbieznosc ustawiona a on sciaga. A kola masz wywazone, bo moze pogubiles ciezarki z jednej strony, to tez moze byc przyczyna. Jak jedziesz tak 100 to masz wibracje na kierownicy

: 12 kwie 2007, 07:00
autor: Pexu
wlasnie sprawdzilem, jakies ciezarki sa (nie wiem ile ich mialem wczesniej), drgan niemam specjalnie duzo... po prostu przyjdzie kasa pojade na przeglad zawieszenia bo inaczej to ja nigdy nie dojde co mu dolega - zawsze cos, zawsze ku*** cos!
: 12 kwie 2007, 15:57
autor: Patryk
Skorzystaj z akcji Ford wiosna, robia za frajer przeglad kazdego forda wystarczy sie umowic w najblizszym autoryzowanym serwisie, jest tu gdzies na forum info na ten temat poszukaj i pojedz, sprawdza Ci (jak trafisz dobrze) elegancko zawieche i bedziesz wiedzial co wymienic, a jak tam sie nic nie dowiesz to dopiero wtedy idz na platny przeglad, pozdro.
: 12 kwie 2007, 17:21
autor: Pexu
sluszna uwaga, umowilem sie zatem na poniedzialek i zobaczymy czy cos znajda

: 12 kwie 2007, 19:32
autor: Jamszoł
Wyważenie kół nie ma nic wspólnego ze ściąganiem.
Jak chcesz sprawdzić jeszcze przed poniedziałkiem zanim trafisz do ASO Forda to proponuje ci małą zamiankę przednich kół.
Przekręć te z lewej na prawą a tą z prawej na lewą stronę.
Jeśli nadal bedzie ściągać w tą samą stronę to masz luz w zawieszeniu ewentualnie koła na wprost przednie nie pokrywają się z kołami na wprost tylnymi.
A jeśli zacznie Ci ściągać w drugą stronę to przypztrz się kołom - ( nierówne ciśnienie )
Możliwe jest jeszcze jedno - blokuje Ci hamulec - sprawdź jak będziesz miał podniesione koło. Bo chyba masz opony identyczne na przodzie ? - nie podejżewam Cię o założenie dwóch różnych bieżników lub wielkości opon.
: 12 kwie 2007, 20:49
autor: Vieczur
jamszoł pisze:Przekręć te z lewej na prawą a tą z prawej na lewą stronę
mialem tak samo w peugeocie ktorego mialem na sprzedaz.. auto sciagalo w ktoras ze stron... zamienilem wiec przednie kola z lewej na prawa i auto zaczelo sciagac w druga strone... co wiec mi pozostalo ??

zamienilem przod z tylem i juz bylo ok

hehe
: 12 kwie 2007, 21:20
autor: Jamszoł
Vieczur pisze:zamienilem przod z tylem i juz bylo ok

hehe
Dokładnie właśnie tak - ale to jak się opyla wózek

a kolega musiał by się przyjrzeć bliżej oponom.
: 12 kwie 2007, 23:05
autor: Patryk
Dobre tego patentu nie znalem, a wydawalo mi sie ze nie wywazone odpowiednio kola moga tez skutkowac sciaganiem, coz czlowiek sie uczy cale zycie
