ja uwazam,ze tutaj nie ma co sie sprzeczac, kazdy ma racje, tak jak jeden lubi VW golfy inny nie, tak jeden lubi takie dodatki i uwaza ze sa sensowne, inny powie,ze to niszczenie silnika. Co do jednego zgode sie z
Voytkiem, mianowicie CENA, cena jest kosmiczna,za cos o czym informacje mozna znalezc na forach i kosztuje to 10gr w elektroniku. Ale oczywiscie kazdy ma prawo wyboru i kupuje tam gdzie chce. Akurat w przypadku tej aukcji to moge powiedziec, ze gdybym nie znalazl informacji o takim czyms na forum,to pewnie tez bym dal gosciowi tyle za rezytorek,bo przynajmniej wiedzialbym gdzie to podlaczyc

wiec i racje ma
Vieczur kupujac u niego.
A co do moderowania tego forum, to moze rzeczywiscie trzeba bylo od razu wlaczyc ten watek w poprzedni watek,ale teraz juz jest za pozno zeby tak zrobic,bo troszke ten temat sie rozwinal i wniosl cos nowego, mianowiscie obraz jak dziala rezytor w praktyce.
A co do ludzi co maja gaz i instalacje I generacji, powiem Wam ze Wy mozecie sobie podkrecic silniczek jeszcze mniejszym kosztem, odkrecajac delikatnie srobe regulacyjna na parowniku tak o 1/8-1/5 obrotu, roznice powinniscie odczuc od razu przy ruszaniu spod swiatel i na elastycznosci silnika

I to calkowicie za darmo (no moze jedynie kosztem ilosci spalonego gazu). Ci co maja instalacje II generacji wystarczy ze przeprogramuja komputer gazowy aby prog zadzialania sondy lambda byl wyzszy i osiagna podobne rezultaty
