Strona 3 z 3
: 17 sty 2015, 16:46
autor: Yagr
cidzej, ale to wszystko pod EEC4? Czy też brak EDISA=EEC5?
: 17 sty 2015, 16:55
autor: cidzej
Ja mam teraz ecc 4 bez edosa za to z pats

: 17 sty 2015, 17:02
autor: bodzio82
szczerze to te programy jak auto data tolerance data i vorkshop to sie nie nadaja
u mnie edisa nie ma w eec v
[ Dodano: Sob 17 Sty, 2015 ]
mimik, mi sie wydaje ze u ciebie padl wlasnie edis a nie sterownik silnika, mozesz sie wypowiedziec?za szybko moim zdaniem poszla naprawa skoro mniales imo to bys musial wymienic duzo wiecej niz tylko sterownik
chyba ze robiles to w serwisie ew.ktos ci zdjąl imo ze sterownika to sie podziel info gdzie co i jak
: 17 sty 2015, 18:14
autor: harnasiowy
Tak nowe ecu iv o jakims tam koncowym oznaczeniu miały edisa w sobie
: 17 sty 2015, 18:34
autor: bodzio82
co ja pier przeciez mogł kupic bez imo

: 17 sty 2015, 21:18
autor: mimik
pomagal mi kolega szwagra i powiedzial ze wymienil mi tylko sterownik i styki na cewce przeczyscil . On jest samoukiem naprawa trwala tydzien bez niego nie dal bym rady
: 18 sty 2015, 14:17
autor: Jaszczur
mimik pisze:wszyskie wtyczki spryskalem wd wyglondaly jak nowe .
Jeśli wd to było WD40, to śpieszę donieść że WD40 nie służy do czyszczenia styków elektrycznych...
: 18 sty 2015, 14:37
autor: Jamszoł
WD40 po chwili wysycha i jest od nowa to samo poza tym jest to rozkleszczacz do śrub i innych zardzewiałych żelastw
Są specjalne kontakty w spreju do połączeń elektrycznych
Ja stosuje ten -
http://www.boll.pl/produkty-techniczne- ... t-spray-67
: 18 sty 2015, 15:15
autor: jk1978
potwierdzam że WD40 to się nie nadaje. ja prysnąłem WD40 przepływkę (te pręciki w środku) i można powiedzieć że zabiłem ja

. efekt był taki że kupiłem nową przepływkę
: 18 sty 2015, 15:35
autor: Jamszoł
pręciki w przepływce to najlepiej kupić preparat do zmywania zakonserwowanych nowych tarcz i bębnów
Coś do rozpuszcza i odtłuszcza
Pręciki nie dość , że będą zakurzone to dodatkowo są tłuste bo wraz z powietrzem zasysane są opary z silnika poprzez "odme"