Strona 3 z 5
: 14 cze 2014, 23:27
autor: Jamszoł
: 14 cze 2014, 23:29
autor: robertford
Powiem Ci ze kiedyś tego nie było. Ale chyba faktycznie się zmieniło. No cóż.
: 14 cze 2014, 23:33
autor: cidzej
robertford, rozbisz z siebie cierpietnika a tymczasem doskonale wiesz, ze ile mozemy to pomozemy i nei ma co w panike wpadac
S3ci0r pisze:robertford, jesteś tu dłużej ode mnie i jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?
wygaszam
super. zielony zobowiazuje.
skupilbym sie na obadaniu co syczy a nie na glupich komentarzach. tez moge powiedziec, ze forum masz w d.... tylko jak trwoga to do boga. zbyt wiele lat juz cie "znam" i wiem co pisze.
: 14 cze 2014, 23:43
autor: robertford
Kolego trochę za młody jesteś aby mi tu moraly prawic. Wiec jak chcesz to pomóż a jak masz przygadywac że pojawiam sie na forum tylko wtedy jak coś potrzebuję to lepiej się zamknij! !!
: 14 cze 2014, 23:48
autor: cidzej
robertford, juz ci napisalem, glowa pod mache i szukaj gdzie syczy. w monowtrysku wszystko rozbija sie o szczelny uklad podcisnieniowy. niesstety ale map sensor jest strasznie wrazliwy na wszelkie nieszczelnosci. sprawdz wszystie wezyki wlaacznie z tym co idzie do patelni.
a uwagi odnosnie wieku to zachowaj dla siebie. i mowie to po raz ostatni, nie obchodzi mnie twoj wiek, juz w przeszlosci ci to udowodnilismy, tych samych argmumentow uzywales i nie poskutkowalo.
: 14 cze 2014, 23:56
autor: robertford
Słuchaj kolego nie bądź taki mądry bo z tego co wiem to przez Ciebie parę osób zrezygnowało z tego forum. Bycie moderatorem do czegoś zobowiązuje. Do tego aby ludzi zachęcać a nie zniechęcać. A w Twoim przypadku tak wlasnie jest.
: 14 cze 2014, 23:58
autor: cidzej
super. z tego co ja wiem to ludzie ciebie tez mieli dosc, bo nic nie robiles, ale czy to jest temat o nas ?
sprawdz prosze to podcisnienie, bo to jest wazne.
: 15 cze 2014, 00:02
autor: Jamszoł
gdy jest walnięte serwo ( choć to nie reguła ) obroty silnika lubią iść do góry w trakcie hamowania
: 15 cze 2014, 00:08
autor: robertford
To tego Jamszol u mnie nie ma. Ale za to jest hamulec twardy jak drewno.
: 15 cze 2014, 00:11
autor: Jamszoł
Sprawdź jeszcze wąż od serwa do kolektora - ale odczepiając go od serwa
Sprawdzisz wtedy czy wąż z jego końcuwką co przychodzi do serwa jest - cały i sprawny
Jak będzie coś nie tak to będzie nadal syczeć
Nie będzie syczeć - serwo padło
Najpewniej membrana
Jeśli choć trochę miałes przeciek pompy hamulcowej do wewnątrz serwa -membranę trafił szlak
: 15 cze 2014, 00:11
autor: cidzej
ale moze sie to brac z braku podcienienia. napisalem ci pw.
: 15 cze 2014, 00:20
autor: robertford
Jamszol u mnie przewód jest sztywny z tworzywa i caly. Niestety nie mogę go wypiac z serwa bo mocno siedzi a boje się użyć siły by go nie połamać. Natomiast od kolektora ssacego odłączyłem i nic nie pomaga. Opisałem to już wyżej Yagrowi.
: 15 cze 2014, 10:47
autor: WieSiu
robertford, wyrwij chwasta z tego serwa,owszem ciezko siedzi ale troche sily,pokrecenia i poruszania na boki i wychodzi
: 15 cze 2014, 12:34
autor: robertford
Nie wiem WieSiu czy już mi się chce. Coraz bardziej zaczynam się zastanawiać nad tym Mondkiem którego wyżej podałem.
Przyszło mi do głowy jeszcze jedno a mianowicie masa. Czy ona może mieć wpływ na to że auto chodzi jak traktor?
: 15 cze 2014, 22:07
autor: Yagr
robertford, brak masy mozerózne cuda powodować, ale wyeliminuj najpierw jedna potencjalną przyczynę (servo/twardy hamulec/syczenie) a potem szukaj innych. Z drugiej strony poprawienie punktów masowych w escorcie powinno być w instrukcji serwisowej opisane jako czynność obowiązkowa
