: 10 mar 2013, 22:35
EECIV nie jest diagnozowalny żadnym ELMem. Stawiam browara, że ten kabel nie zagada z EECIV, co innego EECV bo to już standard OBD2.
Fordiag obsługuje stare EECIV ale tez wiele innych rzeczy, włącznie z najnowszymi modelami Forda. Diagnostyka urządzeń pokładowych, ABS, kody, testy silnika, programowanie wtrysków i inne.
WieSiu - RS niczym nie ruszysz, jego komp nie ma live daty, tak samo zresztą jak mój ECU w XR2i. Nie wiem czy nie postawie XR2i na kompie jak u Cidzeja/Seciora, zapodam przepływke z 2.0 i będę chociaż wiedział co w silniku się dzieje.
Bodzio82 - masz EGR, jeśli tak to na 99% masz EECV które zagada z ELM
Jest jeszcze jedna opcja - chinole skopiowali oryginalny kabel Fordowski VCM ROTUNDA. Nawet ta nazwa VCM by pasowała
Ba nawet oprogramowanie jest dość podobne
Widziałem ten sprzęt i widziałem soft więc możliwe, ze to właśnie klon VCMa.
Sprzęt Czecha jest bardzo mocno zabezpieczony, wątpię by chinolom chciało się go łamać. Co innego właśnie Rotunda która kosztowała 3-5tys zł zależnie od wersji
Fordiag obsługuje stare EECIV ale tez wiele innych rzeczy, włącznie z najnowszymi modelami Forda. Diagnostyka urządzeń pokładowych, ABS, kody, testy silnika, programowanie wtrysków i inne.
WieSiu - RS niczym nie ruszysz, jego komp nie ma live daty, tak samo zresztą jak mój ECU w XR2i. Nie wiem czy nie postawie XR2i na kompie jak u Cidzeja/Seciora, zapodam przepływke z 2.0 i będę chociaż wiedział co w silniku się dzieje.
Bodzio82 - masz EGR, jeśli tak to na 99% masz EECV które zagada z ELM
Jest jeszcze jedna opcja - chinole skopiowali oryginalny kabel Fordowski VCM ROTUNDA. Nawet ta nazwa VCM by pasowała


Sprzęt Czecha jest bardzo mocno zabezpieczony, wątpię by chinolom chciało się go łamać. Co innego właśnie Rotunda która kosztowała 3-5tys zł zależnie od wersji
