Strona 3 z 3

: 02 sie 2012, 16:35
autor: Jamszoł
Przemek - na forumie MKP podpowiadają , że pierwsze co się sypie ( jeśli brakuje mu mocy) to świeczki i przewody WN
W Twoim przypadku - zaczął bym od tego - bo licho wie kiedy były wymieniane
Szczególnie dostają po tyłku 3 świece - te od strony podszybia
Wielu posiadaczy V szóstek - demontuje osłonę z silnika , bo te 3 świeczki mają zbyt gorąco - są tuż nad wydechem i mają brak przewiewu
Widziałem nawet kilku , co zdemontowali spod maski podbicie
Twierdzą , że pomaga
Gdy jest wszystko zabudowane - świece wytrzymują mniej niż przewidziane to jest przy pracy na LPG

: 02 sie 2012, 16:52
autor: Przemo
Panowie spokojnie... :smile:

jak będę miał trochę więcej czasu opiszę auto i rzucę fotki,

co do stanu auta wszystko będzie powoli ogarniane... auto już umówione na 8 do mechanika, będzie wymiana sprzęgła, stuk w "zawieszeniu" i podpiecie pod kompa sprawdzenie silnika i błędów, później szyba do wymiany lakiernik i inne pierdołki ;)

jak narazie jeżdżę fiatem, który niby już umiera ale gwoździa do trumny nie chce dać przybić :mrgreen:

: 02 sie 2012, 20:09
autor: WieSiu
cidzej, mojego rsa tez nie moglem zabic :p

to ten silniczek 3.0 zapowiada sie calkiem ciekawie jesli jest sprawny.

: 02 sie 2012, 20:52
autor: Lukas
Przemo, a Ty nie siedzisz u nas na bbtp?

: 03 sie 2012, 11:09
autor: Przemo
tak siedzę.. ale mało piszę tam :mrgreen:

: 03 sie 2012, 12:57
autor: kupiec
Przemo pisze: jak narazie jeżdżę fiatem, który niby już umiera ale gwoździa do trumny nie chce dać przybić :mrgreen:

: 04 sie 2012, 21:10
autor: Przemo
Obrazek

: 05 sie 2012, 17:33
autor: cidzej
niezly przebieg