Strona 3 z 4

: 08 lut 2012, 20:23
autor: Jamszoł
Jedna tulejka jest w głowiczce a druga w dekielu na zdaku rozrusznika

: 08 lut 2012, 21:41
autor: Gajek
A jak sprawdzić czy są do wymiany? A powie mi ktoś czy mam smarować rozrusznik jakimś smarem, jeśli tak to jakim? I czy smarować elektromagnes?

: 08 lut 2012, 22:04
autor: Jamszoł
Gajek pisze:A jak sprawdzić czy są do wymiany?
Wirnik ma w tulei nie mieć luzów na boki
Gajek pisze:A powie mi ktoś czy mam smarować rozrusznik jakimś smarem, jeśli tak to jakim?
Może być zwykł FŁT lub lepszy - byle nie do łożysk bo ten w zetknięciu z wodą traci własności i robi się z niego białe masło
Gajek pisze: I czy smarować elektromagnes?
To co w środku elektromagnesu chodzi możesz - ale lekko przejedź tylko nasmarowanym palcem
Ten kawałek ośki po którym chodzi bendiks - też

: 09 lut 2012, 06:38
autor: Gajek
Jamszoł pisze:Może być zwykł FŁT lub lepszy
a może powiedzieć jaki jest lepszy, bo nie mam pojęcia na temat smarów.
Jamszoł pisze:kawałek ośki po którym chodzi bendiks
to jest ten z ukośnymi ząbkami? To jest to zaznaczone na zdjęciu?

: 09 lut 2012, 16:47
autor: Jamszoł
Tak to jest to miejsce
Lepszy smar - np. z dodatkiem miedzi , srebra itd może też być grafitowy
Przede wszystkim ma być odporny na wodę
No i wg. powiedzenia - za dużo to i świnia nie zje

: 09 lut 2012, 16:58
autor: Gajek
A teflonowy może być?

: 09 lut 2012, 16:59
autor: Jamszoł
Może być

: 09 lut 2012, 17:00
autor: Gajek
A który jest bardziej odporny na niskie temperatury?

: 09 lut 2012, 17:01
autor: Jamszoł
Teflonowy

: 09 lut 2012, 17:02
autor: Gajek
Ok, dzięki. Jadę do Castoramy szukać smaru.

: 09 lut 2012, 18:53
autor: bodzio82
rozrusznik wymieniony po uprzednich ogledzinach auto znowu uruchomione mozna jezdzic ,okazalo sie ze obydwa rozruszniki ten w moim aucie i ten zakupiony posiadaja przekladnie planetarna ,rozbebeszylem ten rozrusznik i i na moje oko wyglada wszystko niezle nawet szczotki jeszcze sa takze poskladalem ,nasmarowalem i moze troche podziala ;)

: 09 lut 2012, 19:06
autor: Gajek
Wyciągnąłem to zabezpieczenie, które jest widoczne na zdjęciu, ale nie wiem jak je z powrotem włożyć? Jest tam drucik, nie jest on mocno ściśnięty i nie mogę włożyć zabezpieczenia. Jest na to jakiś sposób?

: 09 lut 2012, 19:42
autor: Jamszoł
Tak - jest
Jedna osoba bierze - najlepiej 2 klucze płaskie 13 i na wagę lekko pcha pierścień w stronę zabezpieczenia a Ty twardym wkrętakiem i młotkiem lekko wbijasz zabezpieczenie w dół lekko pod kątem w stronę pierścienia
Nabazgrałem Ci na żółto klucz - bierzesz dwa razem i na wagę tam gdzie dałem żółtą strzałkę
Wkrętak i młotkiem tak jak strzałka czarna

: 09 lut 2012, 20:12
autor: Gajek
Co znaczy "na wagę" ? W sobotę się wezmę za to, bo nie ma kto mi pomóc.

: 09 lut 2012, 20:16
autor: Jamszoł
klucz wtykasz za pierścień - środek klucza opierasz o głowiczkę w punkcie gdzie żółta strzałka i pchając klucz w przeciwną stronę - dopychasz pierścień do drutu sprężynowego
To się nazywa na wagę