rozrusznik remontować czy kupic drugi nowy
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Wirnik ma w tulei nie mieć luzów na bokiGajek pisze:A jak sprawdzić czy są do wymiany?
Może być zwykł FŁT lub lepszy - byle nie do łożysk bo ten w zetknięciu z wodą traci własności i robi się z niego białe masłoGajek pisze:A powie mi ktoś czy mam smarować rozrusznik jakimś smarem, jeśli tak to jakim?
To co w środku elektromagnesu chodzi możesz - ale lekko przejedź tylko nasmarowanym palcemGajek pisze: I czy smarować elektromagnes?
Ten kawałek ośki po którym chodzi bendiks - też
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
rozrusznik wymieniony po uprzednich ogledzinach auto znowu uruchomione mozna jezdzic ,okazalo sie ze obydwa rozruszniki ten w moim aucie i ten zakupiony posiadaja przekladnie planetarna ,rozbebeszylem ten rozrusznik i i na moje oko wyglada wszystko niezle nawet szczotki jeszcze sa takze poskladalem ,nasmarowalem i moze troche podziala 

- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tak - jest
Jedna osoba bierze - najlepiej 2 klucze płaskie 13 i na wagę lekko pcha pierścień w stronę zabezpieczenia a Ty twardym wkrętakiem i młotkiem lekko wbijasz zabezpieczenie w dół lekko pod kątem w stronę pierścienia
Nabazgrałem Ci na żółto klucz - bierzesz dwa razem i na wagę tam gdzie dałem żółtą strzałkę
Wkrętak i młotkiem tak jak strzałka czarna
Jedna osoba bierze - najlepiej 2 klucze płaskie 13 i na wagę lekko pcha pierścień w stronę zabezpieczenia a Ty twardym wkrętakiem i młotkiem lekko wbijasz zabezpieczenie w dół lekko pod kątem w stronę pierścienia
Nabazgrałem Ci na żółto klucz - bierzesz dwa razem i na wagę tam gdzie dałem żółtą strzałkę
Wkrętak i młotkiem tak jak strzałka czarna
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]