Strona 3 z 3
: 01 cze 2012, 21:21
autor: Jamszoł
Bo cała piasta pójdzie Ci do środka i jak w przyszłości zachce Ci się zakladać większe - szersze laczki to może Ci ocierać zawieche
Możesz oczywiście dać 2 pierścienie po dwóch stronach po 0,6 mm
: 01 cze 2012, 21:27
autor: conrado86
nie no jak? Myślałem, żeby wybić bieżnię z bębna od zewnętrznego łożyska, podłożyć ten pierścionek i wbić znów, dzięki temu bieżnie się odsuną od siebie i łożyska nie będą się już ze sobą stykały. A co do ocieranie to nic nie ma prawa, 195/50/15 sprężyny rozciągnięte i po 2cm luzu jest;)
: 01 cze 2012, 21:37
autor: Jamszoł
OK - wystarczy od zewnątrz 1 pierścień
Tak jak pisałem wcześniej - sklep z łożyskami , powinien mieć pierścienie
: 01 cze 2012, 21:40
autor: conrado86
Jamszoł, dzięki bardzo:)
MK VII, Bębny nowe-luz :(
: 05 mar 2014, 08:13
autor: Solar
Założyłem nowe bębny (LPR)i łożyska FEBI) i jest luz podobny do opisywanego tutaj:
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... o&start=15
Trochę czasu minęło od tego postu więc może są jakieś nowe doświadczenia?. Czy ten pierścień
powinien mieć 1,2 czy też 1,3 mm, nie mogę go nigdzie znaleźć (sklepy z łożyskami) i chyba trzeba będzie toczyć

. Pierścień powinien mieć 50/42/ 1,2 ..1,3
Jak pisał Jamszoł nie ma znaczenia, czy podkładać pod zewnętrzną czy wewnętrzną bieżnię?, jeżeli nie będzie zmiany opon na większe? .
Jakie jest oznaczenie łożysk w bębnie 180 mm, pytają o nie w sklepach, gdy dzwonię o pierścienie dystansowe.
[ Komentarz dodany przez: Yagr: Sro 05 Mar, 2014 ]
Jeśli temat jest o tym samym, to dlaczego zakładasz nowy zamiast dopisać się do istniejącego??? Przenoszę!