Strona 3 z 10

: 12 wrz 2011, 23:46
autor: Jamszoł
Pożycz prostownik - mało masz w okół forumowiczy ?

: 12 wrz 2011, 23:50
autor: WieSiu
tez bez ladowania wlozylem i jezdzilem do czasu jego calkowitego rozladowania przez awarie elektryki :)

: 12 wrz 2011, 23:51
autor: Jamszoł
nie wierze w fabryczne naładowanie do pełna - chyba , że w ciagu tygodnia od produkcji byl by pod moją maską
Na nowych aku jest data produkcji

: 12 wrz 2011, 23:53
autor: Crick
Jamszoł pisze:W sklepie powiedzą - montowac i jeździć - PODŁADUJ
Ja tam nie podładowywałem i też było dobrze, wiadomo, pierwsze uruchomienie rozrusznik trochę słabiej, ale potem po trasie to się już naładowało.

: 13 wrz 2011, 00:04
autor: WieSiu
Crick pisze:pierwsze uruchomienie rozrusznik trochę słabiej,
nie no takiego efektu to ja nie mialem, widocznie albo o moj sprzedawcy dbali albo nie stal zbyt dlugo :)

: 13 wrz 2011, 06:49
autor: kupiec
kupując aku szukaj niskiego bo miejsca tam nie ma za dużo :( i jak bedziesz chciał go wyjąć to bedziesz walczył z nim :)i zabezpiecz klemy jakąś osłoną co byś zwarcia nie miał :)
Ja kupiłem 3 lata temu aku o dziwnej nazwie 80Ah 700A i gość kazał założyć i jechać najlepiej gdzieś w trase :) tylko musiałem klemy przerobić z płaskich na okrągłe :)

: 13 wrz 2011, 08:50
autor: elnino
Jamszoł... ten bosch jest za wysoki 190mm a max 175 wejdzie do essa.

: 13 wrz 2011, 09:15
autor: marrecki
elnino pisze:Jamszoł... ten bosch jest za wysoki 190mm a max 175 wejdzie do essa.
Ja mam 190 i siedzi bez problemu, nie opiera sie na nim maska a jeszcze na aku siedzi plastikowa oslona. 190 byla duzo tansza od 170 tej samej firmy o takich samych parametrach.

: 13 wrz 2011, 09:17
autor: elnino
No w sumie byłem zmierzyć stary, stary ma te same wymiary co bosch, tyle że niższy 0,5cm ale jeszcze cosik placu jest, więc zamówiłem boscha i ma być na 14, ale to już rano jutro, bo dziś do pracy na drugą zmiane :/ montaż mam gratis, także niech oni się martwią :D

: 13 wrz 2011, 09:52
autor: cidzej
:evil: mobile ale to chyba nie temat o akumulatorach, prawda :?: :evil:

: 14 wrz 2011, 09:30
autor: elnino
Wymiana akumulatora wczoraj wieczorem przynosi pozytywne efekty. Dziś rano - standardowo 1 grzanie i start. Odpalił po 3 jak ja to mówię Stukotach. Przydałoby się teraz żeby w nocy dobrze popadało i było zimno najbliższe dni zweryfikują wszystko. Jeżeli to nie to, trzeba będzie wrócić do świec, Dokładnie mają przejechane 14565km firma Febi. Aha no i nie zakopcił tak masakrycznie na biało jak wcześniej nawet w ciepłe dni...

: 15 wrz 2011, 00:18
autor: kupiec
a napisz jak kręci rozrusznik, szybko czy trochę wolniej jak kiedyś? może to wina rozeusznika, w dieslu musi nieźle napierdzielać co by odpalił bezproblemowo :)

: 15 wrz 2011, 10:03
autor: elnino
Teraz rozrusznik napier**a ino wicher. Rozrusznik był kupiony w zeszłym roku nówka sztuka. Auto kręci zdecydowanie krócej i zapala po 1 grzaniu świeczek. Po podwójnym zagrzaniu odpala niemal w ułamku sekundy.

: 15 wrz 2011, 10:56
autor: WieSiu
elnino pisze:Auto kręci zdecydowanie krócej i zapala po 1 grzaniu świeczek. Po podwójnym zagrzaniu odpala niemal w ułamku sekundy.
to jest ok jak na pompe lucasa :D

: 16 wrz 2011, 10:11
autor: elnino
Eh... szkoda słów... essi dzisiaj odpalał 10 minut zanim odpalił, podczas odpalania towarzyszył gęsty biały dym w wydechu, po zapaleniu kolejna ściana biało-szarego dymu...

Idę po świece, jak nie to się poddaję zima idzie kasy nie ma a pewnie sprawa dużo grubsza jak np pompa :/