Strona 3 z 4
: 20 cze 2011, 18:39
autor: Jamszoł
Gajek pisze:ktoś odkręcił drążek kierowniczy i miał dobry dostęp do tej jednej śrubki, odgiął blaszkę, wyciągnął starą, wsadził nową, skręcił wszystko i już.
W życiu nie ściągnął blaszki - żeby ściągnąć blaszkę to sanki trzeba odkręcić i wyjechać z nimi w dół bo śruba mocująca blaszkę od strony wzdłużnicy - opiera się o nią , nawet nie dochodząc do połowy
: 20 cze 2011, 21:47
autor: Kwazio
kupiec,
No fakt coś po linku więc daję drugi ;-)
http://allegro.pl/germany-kraft-wahacze ... 90213.html
sam takie mam i polecam za tę cenę ;-) Poza tym, faky życzę powodzenia przy wybijaniu gum ;-) chyba że same się rozleciały ;-P U mnie nawet wymiana wahacza to nie było takie łatwe bo miałem tak zapieczone śruby, że klucze objeżdżały i trzeba było ciąć ;-P a że robione było to pod chmurką a nie w garażu to dzień z głowy ;-P i tak z każdej strony po jednej śrubie do cięcia

: 20 cze 2011, 21:54
autor: kris
Nie no,co jeden link to lepszy,weź no chłopie zostaw ten wahacz a kup tuleje forda,łączniki Febi,gumy forda,sworznie TRW,do tego komplety nowych śrub i będziesz miał spokój na długi czas.

: 20 cze 2011, 23:15
autor: S3ci0r
co z tego że gumy stab. febi są tańsze od fordowskich jak za chwilę będziesz znów musiał je wymieniać bo ich żywotność w porównaniu do oryg. jest dramatyczna. jak chcesz to wszystkie gumowe elementy zawieszenia możesz zastąpić zamiennikami bo będą tańsze a i tak później trzeba będzie wymieniać na oryg. bo nie wytrzymają długo. po to założyłeś temat żeby skorzystać z naszych podpowiedzi odnośnie kupna części, poza tym powinieneś wiedzieć (jeśli szukałeś i czytałeś podobne tematy) że gumowe elementy zawieszenia muszą być oryginalne ford ze względu na dłuższą żywotność niż dostępne zamienniki.
: 20 cze 2011, 23:23
autor: Jamszoł
S3ci0r, Mati również podpowiedział jakie gumy można kupić zamiast fordowskich
bo ta firma produkuje dla Forda i to są te same
: 21 cze 2011, 00:16
autor: Jastrzab_1_8D_92
Witam, wymieniałem na Lemforder-a 2 lata temu są naprawdę dobre.
Jastrząb
: 21 cze 2011, 08:34
autor: Kwazio
kris2629,
?? Co chcesz od Kraft Automotive ?? Ja myśl, że na nasze drogi nie ma co przesadzać z ceną ;-) i tak za rok lub dwa znów do wymiany ;-)
: 21 cze 2011, 11:30
autor: Gajek
Tuleje kupie Lemfordera, a gumy stabilizatora postaram się kupić Forda jeśli mówicie, że lepiej. Zadzwonię do Karforda i się zapytam jak z ceną, bo ostatnio pytałem o kable WN do Focusa to mi powiedzieli 1300zł. U nas ceny są kosmiczne w sklepie Forda.
: 21 cze 2011, 11:35
autor: WieSiu
kris2629 pisze: komplety nowych śrub
sluszna uwaga !
: 21 cze 2011, 11:43
autor: Gajek
Śruby kupimy, akurat mam blisko hurtownie ze śrubami, prawie każdego rodzaju. Właśnie tato mi powiedział, że zlikwidowali w Jeleniej Górze Karforda i nie mam gdzie kupić oryginalnej gumy stabilizatora. W necie są po 24zł, ale wysyłka do tego dochodzi. Może macie u siebie gdzieś gdzie taniej sprzedają?
: 21 cze 2011, 13:17
autor: S3ci0r
a nie możesz kupić wszystkich części z jednego sklepu to wtedy zapłacisz za 1 wysyłkę? ja już 4 razy kupowałem na ford-sklep.pl, jeśli nie ma jakiejś części na stronie to zapytaj o nią na gadu + zapytaj czy dało by radę coś zjechać z ceny - mi zawsze tam parę groszy obniżyli
: 21 cze 2011, 13:29
autor: Gajek
Tylko wszystkie rzeczy oprócz tulejek stabilizatora mam na miejscu i to taniej o parę gorszy i będę miał zniżkę, bo już kupował u nich.
: 21 cze 2011, 13:41
autor: elnino
Ja mam wszystko z Febi Bilstein i nie narzekam. Sworznie, tuleje, gumy, także ja wiem czy jest sens przepłacać? Zawieszenie to część mocno eksploatowana szczególnie na naszych drogach, więc nie ma bata, zawsze będą prędzej czy później luzy na zawieszce. Nie mówię, żeby popadać w skrajność i w związku z tym kupować najtańszy shit, ale jeżeli środki są ograniczone to wydaje mi się, że nie warto przepłacać.
Sworznie, tuleje, gumy stabilizatora i sam stabilizator + śruby nowe kpl. Spokojnie zmieści się w 230-250zł o ile nie mniej trzeba pamiętać że dojdzie jakieś 80zł za zbieżność więc to kolejny wydatek.
Poza tym... nie wszystko co brzmi "szło na pierwszy montaż" musi oznaczać, że jest to niezniszczalne. Mam wrażenie, że niektórzy używają tego sformułowania jako niby niepodważalnego argumentu, który ma przekonać potencjalnego użytkownika. Mnie to osobiście nie przekonuje. Może dlatego że pracuję na produkcji i wiem, że nie zawsze to, co od nas wychodzi oznacza, że takie Q7 nie nawali szybciej (a produkujemy na 1 montaż jako jedyni) niż gdyby jego szyberdach był poskładany na materiałach produkcji włoskiej.
My też produkujemy w polsce, bijemy made in germany, a ląduje w samochodach made in japan, france i inne także.
: 21 cze 2011, 16:14
autor: Gajek
Dzięki wszystkim za pomoc. Zamówiłem tuleje i sworznie Lemofrdera, końcówki drążków Febi. A gumy jeszcze poszukam Forda.
: 21 cze 2011, 16:38
autor: Jamszoł
elnino, miałes tam gdzies do góry linka do porządnych części - w komplecie było wszystko i od dobrego producenta - dużo drożej wydasz na zakup tego kompletu ?
Bo to juz idzie któraś strona podpowiedzi - odpowiedzi i przekomażania a chyba na pierwszej miałeś odpowiedź konkretną
gdybyś wtedy to zamówił , to miał byś już dziś wszystko wymienione - łącznie z końcówkami drążków bo też tam są w komplecie