W życiu nie ściągnął blaszki - żeby ściągnąć blaszkę to sanki trzeba odkręcić i wyjechać z nimi w dół bo śruba mocująca blaszkę od strony wzdłużnicy - opiera się o nią , nawet nie dochodząc do połowyGajek pisze:ktoś odkręcił drążek kierowniczy i miał dobry dostęp do tej jednej śrubki, odgiął blaszkę, wyciągnął starą, wsadził nową, skręcił wszystko i już.
Tulejki wahacza-firmy
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
kupiec,
No fakt coś po linku więc daję drugi ;-)
http://allegro.pl/germany-kraft-wahacze ... 90213.html
sam takie mam i polecam za tę cenę ;-) Poza tym, faky życzę powodzenia przy wybijaniu gum ;-) chyba że same się rozleciały ;-P U mnie nawet wymiana wahacza to nie było takie łatwe bo miałem tak zapieczone śruby, że klucze objeżdżały i trzeba było ciąć ;-P a że robione było to pod chmurką a nie w garażu to dzień z głowy ;-P i tak z każdej strony po jednej śrubie do cięcia
No fakt coś po linku więc daję drugi ;-)
http://allegro.pl/germany-kraft-wahacze ... 90213.html
sam takie mam i polecam za tę cenę ;-) Poza tym, faky życzę powodzenia przy wybijaniu gum ;-) chyba że same się rozleciały ;-P U mnie nawet wymiana wahacza to nie było takie łatwe bo miałem tak zapieczone śruby, że klucze objeżdżały i trzeba było ciąć ;-P a że robione było to pod chmurką a nie w garażu to dzień z głowy ;-P i tak z każdej strony po jednej śrubie do cięcia

- S3ci0r
- Posty: 4822
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
co z tego że gumy stab. febi są tańsze od fordowskich jak za chwilę będziesz znów musiał je wymieniać bo ich żywotność w porównaniu do oryg. jest dramatyczna. jak chcesz to wszystkie gumowe elementy zawieszenia możesz zastąpić zamiennikami bo będą tańsze a i tak później trzeba będzie wymieniać na oryg. bo nie wytrzymają długo. po to założyłeś temat żeby skorzystać z naszych podpowiedzi odnośnie kupna części, poza tym powinieneś wiedzieć (jeśli szukałeś i czytałeś podobne tematy) że gumowe elementy zawieszenia muszą być oryginalne ford ze względu na dłuższą żywotność niż dostępne zamienniki.
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty

- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
sluszna uwaga !kris2629 pisze: komplety nowych śrub
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Śruby kupimy, akurat mam blisko hurtownie ze śrubami, prawie każdego rodzaju. Właśnie tato mi powiedział, że zlikwidowali w Jeleniej Górze Karforda i nie mam gdzie kupić oryginalnej gumy stabilizatora. W necie są po 24zł, ale wysyłka do tego dochodzi. Może macie u siebie gdzieś gdzie taniej sprzedają?
- S3ci0r
- Posty: 4822
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
a nie możesz kupić wszystkich części z jednego sklepu to wtedy zapłacisz za 1 wysyłkę? ja już 4 razy kupowałem na ford-sklep.pl, jeśli nie ma jakiejś części na stronie to zapytaj o nią na gadu + zapytaj czy dało by radę coś zjechać z ceny - mi zawsze tam parę groszy obniżyli
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty

Ja mam wszystko z Febi Bilstein i nie narzekam. Sworznie, tuleje, gumy, także ja wiem czy jest sens przepłacać? Zawieszenie to część mocno eksploatowana szczególnie na naszych drogach, więc nie ma bata, zawsze będą prędzej czy później luzy na zawieszce. Nie mówię, żeby popadać w skrajność i w związku z tym kupować najtańszy shit, ale jeżeli środki są ograniczone to wydaje mi się, że nie warto przepłacać.
Sworznie, tuleje, gumy stabilizatora i sam stabilizator + śruby nowe kpl. Spokojnie zmieści się w 230-250zł o ile nie mniej trzeba pamiętać że dojdzie jakieś 80zł za zbieżność więc to kolejny wydatek.
Poza tym... nie wszystko co brzmi "szło na pierwszy montaż" musi oznaczać, że jest to niezniszczalne. Mam wrażenie, że niektórzy używają tego sformułowania jako niby niepodważalnego argumentu, który ma przekonać potencjalnego użytkownika. Mnie to osobiście nie przekonuje. Może dlatego że pracuję na produkcji i wiem, że nie zawsze to, co od nas wychodzi oznacza, że takie Q7 nie nawali szybciej (a produkujemy na 1 montaż jako jedyni) niż gdyby jego szyberdach był poskładany na materiałach produkcji włoskiej.
My też produkujemy w polsce, bijemy made in germany, a ląduje w samochodach made in japan, france i inne także.
Sworznie, tuleje, gumy stabilizatora i sam stabilizator + śruby nowe kpl. Spokojnie zmieści się w 230-250zł o ile nie mniej trzeba pamiętać że dojdzie jakieś 80zł za zbieżność więc to kolejny wydatek.
Poza tym... nie wszystko co brzmi "szło na pierwszy montaż" musi oznaczać, że jest to niezniszczalne. Mam wrażenie, że niektórzy używają tego sformułowania jako niby niepodważalnego argumentu, który ma przekonać potencjalnego użytkownika. Mnie to osobiście nie przekonuje. Może dlatego że pracuję na produkcji i wiem, że nie zawsze to, co od nas wychodzi oznacza, że takie Q7 nie nawali szybciej (a produkujemy na 1 montaż jako jedyni) niż gdyby jego szyberdach był poskładany na materiałach produkcji włoskiej.
My też produkujemy w polsce, bijemy made in germany, a ląduje w samochodach made in japan, france i inne także.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino, miałes tam gdzies do góry linka do porządnych części - w komplecie było wszystko i od dobrego producenta - dużo drożej wydasz na zakup tego kompletu ?
Bo to juz idzie któraś strona podpowiedzi - odpowiedzi i przekomażania a chyba na pierwszej miałeś odpowiedź konkretną
gdybyś wtedy to zamówił , to miał byś już dziś wszystko wymienione - łącznie z końcówkami drążków bo też tam są w komplecie
Bo to juz idzie któraś strona podpowiedzi - odpowiedzi i przekomażania a chyba na pierwszej miałeś odpowiedź konkretną
gdybyś wtedy to zamówił , to miał byś już dziś wszystko wymienione - łącznie z końcówkami drążków bo też tam są w komplecie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]