ILE pali gazu wasze auto?
Moderator: Moderatorzy
Filtr gazu jest OK, nie dawno sprawdzałem, jest jak nowy, trochę na magnesie było opiłków, ale wyczyściłem je. Filtr powietrza jest też dobry, co jakiś czas go wyciągam i przedmuchuje kompresorem. Na regulację chyba będę musiał się przejechać. A czy regeneracja parownika (wymiana membran) coś pomoże? Ma on 6 lat.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Gajek, parownik moze też być juz wysłużony ale to powinno wyjść na regulacji, po prostu gdy membrany są już zużyte to są sztywne i utrudniaja prawidłową regulację, mogą ponadto mieć już jakieś nieszczelności a 6 lat to juz trochę czasu jest. Zależy też jaki jest przebieg tego parownika. Ale w każdym bądź razie najpierw podjedź na regulację bo to w zasadzie powinno sie robić przy każdej wymianie filtra.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
damian068, jak masz na gwarancji to co za sens sprawdzać samemu? Jedziesz, zgłaszasz, że instalacja działa wadliwie i mają porządnie wystroić. Zresztą... w twoim 1,8 to już chyba sekwencja jest (nigdzie nie napisałeś co to za instalacja i której generacji) więc sam bez programu, interfejsu i laptopa niewiele wskórasz 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Przed chwilą byłem zatankować. Weszło 27,78 litra na 203km. Więc spalanie 13,68 na 100km. Jest w normalnie. Te 18 litrów spaliło bo nie miałem na chłodnicy żadnej osłony, a teraz jak wsadziłem to od razu spalanie spadło. Jak byłem na regulacji gazu to gościu powiedział,że przydała by się wymiana parownika. Ale wole wymienić środek parownik bo jest taniej i będzie to samo tylko, że obudowa parownik będzie stara a nie nowa. I zaoszczędzę 200zł.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Gajek, z tymi wymianami membran to czasami dziwnie wychodzi... mam nadzieję że u ciebie wszystko będzie ok. Tylko kup oryginalny komplet naprawczy a nie jakiś zamiennik wycinany z ceraty 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Mam do was pytanko.
Zaczął się letni sezon uradowany że mój esek będzie mniej palił zmieniłem mu kapetki na 195/50/15 i myślę sobie ciekawe jak wyjdzie z tym jego spalaniem.
Miasto. Prędkość max do 80km/h zmiany biegów przy 2,250 - 2,5tys. Zawitałem na stację i zdębiałem 11,5l/100km
Trasa może nie jakąś super daleka 260km mały przelot przez miasto malutkie prędkość max 100km/h miejscami 120km/h podczas wyprzedzania zmiany biegów jw. Z wizytą powrotną na stacji i spalanie 9,66l/100km
Moje pytanko. Czy to spalanie jest w normie czy za duże?? bo ja się pogubiłem ;/ Liczyłem że w mieście to do 10l się zmieszczę z takim trybem jazdy a w trasie to 8,5 do 9l będę się mieścił.
Proszę o poradę i pomoc.
Czy to wina kapci w takim rozmiarze?? czy z silnikiem coś nie tak, gaz do regulacji??
Pozdrawiam.
Zaczął się letni sezon uradowany że mój esek będzie mniej palił zmieniłem mu kapetki na 195/50/15 i myślę sobie ciekawe jak wyjdzie z tym jego spalaniem.
Miasto. Prędkość max do 80km/h zmiany biegów przy 2,250 - 2,5tys. Zawitałem na stację i zdębiałem 11,5l/100km
Trasa może nie jakąś super daleka 260km mały przelot przez miasto malutkie prędkość max 100km/h miejscami 120km/h podczas wyprzedzania zmiany biegów jw. Z wizytą powrotną na stacji i spalanie 9,66l/100km
Moje pytanko. Czy to spalanie jest w normie czy za duże?? bo ja się pogubiłem ;/ Liczyłem że w mieście to do 10l się zmieszczę z takim trybem jazdy a w trasie to 8,5 do 9l będę się mieścił.
Proszę o poradę i pomoc.
Czy to wina kapci w takim rozmiarze?? czy z silnikiem coś nie tak, gaz do regulacji??
Pozdrawiam.
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
i sprawdz czy masz cisnienie poprawne,bo przy 195/50/r15 powinno byc z przodu 2,4bara z tylu nie pamietam,ale cos chyba kolo 2,2 dla wersji kombi
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
ja na 175/65/14 na trasie ledwo do 10 schodziłem a ty na 195 narzekasz że dużo
jak dla mnie spalanie całkowicie w normie

jak dla mnie spalanie całkowicie w normie
luudzie to nie diesel- daj mu żyćBazyss pisze:zmiany biegów przy 2,250 - 2,5tys

Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
