Strona 11 z 13
: 19 lut 2007, 16:21
autor: SlaVkoEg
oczywiscie jest do tego kanal potrzebny... ????
: 19 lut 2007, 16:51
autor: cidzej
wystarczy tylko klucz (chyba 17 czy 19)

od góry skrzyni jest linka

: 19 lut 2007, 17:22
autor: emceha
cidzej pisze:od góry skrzyni jest linka
Dokładnie tak jest ale
SlaVkoEg na darmo robota bo mozna białe tarcze zamówić z innymi filterkami i wymienic zamiast kombinować z diodami
http://moto.allegro.pl/item166568950_bi ... _typy.html
: 19 lut 2007, 20:53
autor: SlaVkoEg
czyli obejdzie sie bez kanalu?? Chcac wyjac zegary chyba cos mi sie odlaczylo bo nie swieci polowa zegarow

jak nie trzeba kanalu to jutro odkrece i zobacze co da sie tam zrobic:P
emceha, dzieki za linka ale to i tak nie zmienia faktu ze musze odkrecic ta linke

: 20 lut 2007, 00:05
autor: Majkel
Żeby zjąć linkę powinieneś podnieść maskę i "wcisnąć" ją maksymalnie do srodka samochodu. Potem weź płaski śrubokręt (albo inne narzędzie tego typu) i włóż pod ten plastikowy biały kołnierz (jest to zapezpieczeniue linki przed wypadaniem) i podważ go, a wtedy drugą ręką wyciągniesz linkę bez kłopotu. Najlepiej jest podważać delikatie to zabezpieczenie i w tym samym czasie kręcić linką próbując ją wyciągnąć, wtedy wiesz kiedy zabezpieczenie puściło. No a potem to uż z górki, delikatnie wysunąć zegary przekręcając je na boki (żeby nie urwać włącznika awaryjnych) i gotowe

Mam nadzieję że wiesz o czym mówię

Daj znać jak tam modyfikacje

: 20 lut 2007, 11:38
autor: emceha
SlaVkoEg pisze:ale to i tak nie zmienia faktu ze musze odkrecic ta linke
No to się zgadza he he ale chodziło mi o kombinowanie z diodami

Przy tych gotowych zostają białe żarówy.
: 20 lut 2007, 13:18
autor: SlaVkoEg
Tak wiec bez kanalu sie nie obejdzie z powodu bardzo zlego dostepu do linki i nie da rady jej ze skrzyni z gory odkrecic a sposobem
michal0310, tez nie da rady bo linka jest za krotka

Narazie beda musialy pozostac podswietlone na zielono, w dodatku przestala mi swiecic jakas zarowka i nic prawie w nocy nie widac

: 21 lut 2007, 18:41
autor: ARIEL
SlaVkoEg, napewno się żle przyłożyłeś albo zły klucz musisz z góry odkręcić tylko się postaraj

: 22 lut 2007, 00:10
autor: SlaVkoEg
ARIEL, dobry klucz i w sumie na upartego moze i daloby rade ale... no wlasnie, linka jest tak sztywna ze jej sie nie da obkrecic z gory bo naprawde ciezko, pozatym od tej sruby odchodzi jakis, o ile dobrze pamietam to pomaranczowy kabel ktory jakos na moje oko slabo sie trzyma i nie chce go urwac, tak wiec jak powiedzialem w moim przypadku tylko kanal, a do tego mam ograniczony dostep. Mam jeszcze pytanie: Czy jak wykrece linke obrotomierza ze skrzyni to czy bede musial jakos pozniej ustawiac ten obrotomierz, czy wystarczy tylko wlozyc spowrotem i bedzie wszystko dobrze?
: 22 lut 2007, 07:08
autor: Majkel
SlaVkoEg pisze:jak wykrece linke obrotomierza ze skrzyni to czy bede musial jakos pozniej ustawiac ten obrotomierz, czy wystarczy tylko wlozyc spowrotem i bedzie wszystko dobrze?
Tylko ją wkręcisz spowrotem na miejsce i będzie OK

: 22 lut 2007, 11:22
autor: SlaVkoEg
wiec jak sie pogoda poprawi to sie za to wezme bo znowu u mnie zima zawitala

: 22 lut 2007, 11:40
autor: Majkel
Nie jestem w stanie powiedzieć jak jest u Ciebie
SlaVkoEg, w 1.6 ale u mnie linkę od skrzyni odkręca się od góry spod maski i jest do tej śruby otwarty dostęp (klucz 21 i heja

) ale skoro mówisz że u ciebie idzie tam jakiś przewód to pewnie masz inaczej. No chyba że ktoś coś majstrował przy instalacji elektrycznej i masz tam do skrzyni poprostu podciągniętą jakąś "masę". Wtedy pod śrubą będziesz miał tylko "oko" od przewodu. Popróbuj i daj znać jak poszło

: 22 lut 2007, 14:27
autor: cidzej
SlaVkoEg, to jest linka prędkościomierza, obrotomierz jest elektroniczny
michal0310, najprawdopodobniej nie chodzi o masę tylko czujnik prędkości jazdy, który jest wkręcany pomiędzy skrzynię a linkę prędkościomierza
: 22 lut 2007, 17:33
autor: SlaVkoEg
cidzej, prawdopodobnie tak, zrobie jutro fotke to bedzie bardziej jasne

Mam nadzieje ze nie zasmiecamy tematu? Wkoncu caly czas to dotyczy podswietlenia zegarow... ??
: 22 lut 2007, 18:54
autor: Dona
SlaVkoEg co prawda mam Mk5 ale mój facet mówi, że wyciągał zegary bez odkręcania linki od skrzyni i robił to bez problemu (chyba ze sa jakieś różnice między Mk5 a Mk6 w tym temacie, jeśli tak, to sorry). Odpinał po prostu przy zegarach. A póżniej to miał taką fazę, że w ciągu tygodnia zegary na stole leżały po kilka razy (bo mu kolor nie pasował)

Mówi, żeby wcisnąć linke maksymalnie w stronę zegarów, odłączyć wtyczkę z kabelkami, a później obracając z wyczuciem pancerzem bezpośrednio przy zegarach ciągniesz w stronę silnika. Tylko fakt, że za pierwszym razem potrzeba troszkę cierpliwości. W tym tygodniu mam taki oto kolorek
