Strona 2 z 2

: 27 mar 2011, 09:53
autor: Jebaniutki
Awaria naprawiona! Jednakże nie jestem pewny co było przyczyną gdyż odkręciłem monowtrysk i dokładnie wyczyściłem, a podczas czyszczenia zobaczyłem że taka łopatka plastikowa jest ułamana, kupiłem na szrocie taki wtrysk i przełożyłem tę łopatkę tak więc albo winą były zabrudzenia albo ta ułamana łopatka.

: 27 mar 2011, 11:34
autor: Jamszoł
Jebaniutki, po mojemu to - jak ją nazwałeś - łopatka.
ono wtrysk , działa trochę jak gaźnik a ta łopatka otwiera się w momencie dodawania gazu - otwierając przeplyw powietrza .
Dopóki silnik był zimny dodatkowe powietrze było wskazane - komp dobierał sobie dodatkową ilość paliwa i było ok , ale gdy silnik sie zagrzał - powietrza było zbyt dużo .
Podejrzewam , że gdybyś go odpalił na ciepłym ( gaz do dechy) - to na wysokich obrotach by chodził ale na wolnych sie zalewał , bo komp odczytywał z sady lambda , że jest za dużo tlenu i dowalał dawkę paliwa .