Strona 2 z 8

: 19 lis 2010, 11:02
autor: driver98
majbiker-trochę cierpliwości,cyna,lutownica,kabelki i wszystko będzie ok.

: 19 lis 2010, 11:03
autor: Jamszoł
Może to być skrzynka - jeśli chodzi o te żarzące się kontrolki
Ale rozrusznik - to pewnie już nie - bo przewód od stacyjki do rozrusznika idzie z pominięciem skrzynki

: 19 lis 2010, 11:34
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:Ale rozrusznik - to pewnie już nie - bo przewód od stacyjki do rozrusznika idzie z pominięciem skrzynki
Jamszol, moze i tak bylo ale w mk5 :P W MK7 jest immobilizer i sygnal ze stacyjki najpierw trafia na podszybie przy module ABS (4 kanalowym), a potem trafia na komputer, z komputera pewnie idzie przez skrzynke i dopiero ze skrzynki na rozrusznik.

: 19 lis 2010, 17:58
autor: majbiker
WieSiu pisze:
Jamszoł pisze:Ale rozrusznik - to pewnie już nie - bo przewód od stacyjki do rozrusznika idzie z pominięciem skrzynki
Jamszol, moze i tak bylo ale w mk5 :P W MK7 jest immobilizer i sygnal ze stacyjki najpierw trafia na podszybie przy module ABS (4 kanalowym), a potem trafia na komputer, z komputera pewnie idzie przez skrzynke i dopiero ze skrzynki na rozrusznik.
Nowa skrzynka zakupiona
http://w716.wrzuta.pl/obraz/2vr9pBZ5osw/dsc04873
cena z upustami 679,72 zł

Po wymianie skrzynki stwierdziłem mniej w kieszeni 700 stów , a z autem to samo !!!

Aby zgasić kontrolki trzeba nacisnąć hamulec , ale potem się zapalą , można je zgasić
http://w716.wrzuta.pl/obraz/49P2QipsWE8/dsc04887
wyciągając bezpiecznik nr 16.

Dioda od imo cały czas milczy . przedtem działała dmuchawa - teraz już nie --> ciekawe czemu .

Ma ktoś jakiś pomysł ?

: 19 lis 2010, 18:55
autor: Jamszoł
majbiker pisze:przedtem działała dmuchawa - teraz już nie --> ciekawe czemu .
Wpinając wtyczke - pin od dmuchawy mógł się wysunąć i nie ma zasilania na włącznik dmuchawy
majbiker pisze:Ma ktoś jakiś pomysł ?
Sprawdzałeś jak pisałem Ci o immo ?
Odkręciłeś czytnik ? poczyściłeś styki na kablach immo ?
Robiłeś restart kompa ?
Sprawdzałeś rozrusznik na krótko ?
Masz zasilanie na kostce stacyjki ?

Jak nie to posprawdzaj i pisz co i jak

: 19 lis 2010, 19:08
autor: majbiker
Jamszoł pisze:
majbiker pisze:przedtem działała dmuchawa - teraz już nie --> ciekawe czemu .
Wpinając wtyczke - pin od dmuchawy mógł się wysunąć i nie ma zasilania na włącznik dmuchawy
majbiker pisze:Ma ktoś jakiś pomysł ?
1.Sprawdzałeś jak pisałem Ci o immo ?
2.Odkręciłeś czytnik ? poczyściłeś styki na kablach immo ?
3.Robiłeś restart kompa ?
4.Sprawdzałeś rozrusznik na krótko ?
5.Masz zasilanie na kostce stacyjki ?

Jak nie to posprawdzaj i pisz co i jak
1. nie wiem gdzie to dziadostwo szukać
2. nie wiem gdzie to dziadostwo szukać
3. dwa dni auto bez aku. stało
4. deszcz pada nie kładłem się pod auto
5. tak mam zasilanie
Nadal nie wiem co robi zwarcie i gdzie jest imo .

: 19 lis 2010, 19:18
autor: Jamszoł
majbiker pisze:1. nie wiem gdzie to dziadostwo szukać
2. nie wiem gdzie to dziadostwo szukać
Dałem Ci linka w pierwszym wejściu ? czemu nie pooglądałeś zdjęć ?
Ściągnij je na kompa i otwórz - podgląd obrazów i faksów - masz w Windowsie

: 19 lis 2010, 21:11
autor: majbiker
Jamszoł pisze: Dałem Ci linka w pierwszym wejściu ? czemu nie pooglądałeś zdjęć ?
Ściągnij je na kompa i otwórz - podgląd obrazów i faksów - masz w Windowsie
Fotka stacyjki
Obrazek
http://w252.wrzuta.pl/obraz/2JGnslGMkUI ... 4893_numer

Prądy które pomierzyłem .
A). bez kluczyka
1.nic
2.nic
3.nic
4.13,5V
B).bez kluczyka wkładam bezpiecznik nr 16 ( ikona silnika )
1. nic
2.10,5V
3.nic
4.13,5V
Palą się kontrolk--akumulator, konewka oleju, ręczny (jest zaciągnięty )
C).Z kluczykiem przekręconym na max , bez rozruchu.
1.13,5
2.13,5
3.nic
4.23,5
D). Z bezpiecznikiem tak samo jak w pun. C
E). Kluczyk na max. rozruch
1.13,5
2.13,5
3.13,5
4.13,5
F). z bezpiecznikiem tak samo jak w pun. E

Bezpiecznik podaje napięcie bez kluczyka na 3 kontrolki i na pin stacyjki nr 2 -- 10,5 V
Skrzynka jest nowa . Może jakiś przekaźnik uległ awarii .
Do czego służy pin nr 2 w stacyjce ? . Radio mam oryginalne odłączone wypięte wtyczki .

: 19 lis 2010, 21:40
autor: Jamszoł
majbiker pisze:4.23,5
Ponad 23 V ?
Dobrze patrzałeś ?

: 19 lis 2010, 22:01
autor: majbiker
Jamszoł pisze:
majbiker pisze:4.23,5
Ponad 23 V ?
Dobrze patrzałeś ?
źle napisałem, powinno być 13,5 V
Masz pomysł co dalej sprawdzać , gdzie szukać usterki ?

: 19 lis 2010, 23:37
autor: Jamszoł
Przede wszystkim po załączeniu tego bezpiecznika , nie powinno na stacyjce się pojawiać napięcie i nie powinny świecić kontrolki
Sprawdź który przekaźnik za to odpowiada - na 100 jest w środku sklejony .
Napięcie to powinno sie pojawić po przekręceniu stacyjki w pozycję 2

: 20 lis 2010, 01:48
autor: majbiker
Jamszoł pisze: Sprawdź który przekaźnik za to odpowiada - na 100 jest w środku sklejony .
Sprawdzę po pracy , jak zjadę na chatę .

: 20 lis 2010, 08:10
autor: cidzej
jakos mi to coraz bardziej wyglada na brak masy aaa

: 20 lis 2010, 10:27
autor: Jamszoł
cidzej, a wiesz , że możesz mieć rację ? :mrgreen:
Ale brak masy , to spadek napięcia a jak za niskie napięcie to ten przekaźnik tym bardziej mógł się skleić

: 21 lis 2010, 07:58
autor: WieSiu
Jamszoł, jakby się skleił to by auto odpalało.