Tak tylko pytam. Gość powiedział że w tym momencie jest to najszybciej działająca elektronika jaka jest dostępna na rynku. Skoro profesor potwierdza że jest git to chyba warsztat troszkę kasy zarobi he he
pewnie ze bingo jest ok Sam takie mialem i jak dobrze sie ustawi,to na prawde fajnie auto chodzi do tego ustawianie jest dosc proste. Osobiscie polecam ale trzeba zwrocic uwage zeby podlaczyli pod wszystkie czujniki co da sie podlaczyc w tym bingo,bo wtedy masz pelna kontrole nad instalacja.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Potrzebuję porady odnośnie instalacji gazowej do Escorta 1.6 16V 90KM z 1995r. z przebiegiem 138 tyś. km. Byłem dzisiaj u dwóch gazowników: jeden polecał instalację BRC za ok. 1900 zł, drugi - instalację Lovato za 1800 zł. Obydwu pytałem o instalację sekwencyjną to powiedzieli mi, że w zupełności wystarczy właśnie zwykła i na tym plastikowym dolocie łączącym filtr powietrza z kolektorem ssącym założą klapkę przeciwwybuchową. Rozmawiałem też telefonicznie z jeszcze jednym gazownikiem i ten powiedział, że sekwencyjną zakłada za 2800 zł, a zwykłą za 1600 zł. Przy czym przy tej zwykłej, gdy stwierdzi że świece i przewody są już lipne to wymienia na oryginały Motorcrafta (nie wliczone w cenę instalacji), a przy sekwencji świece i przewody go nie interesują. Teraz niewiem na co się zdecydować, wydaje mi się że powinna być sekwencja. Muszę szybko podjąć decyzję ze względu na dojazd do pracy (niestety na benzyne mnie nie stać - 50 km w obie strony).
adamek85 bierz sekwencję, jeżeli możesz, to jeszcze dowiedz się ew. o typ (nazwa) sterownika do gazu. A świeczki i kable i tak po zagazowaniu wymień na nowe. W Twoim modelu to wcale nie wychodzi tak drogo a warto.
Decyzja zapadła. W sobotę jadę na zagazowanie. Wybrałem tego ostatniego gościa i ostatecznie zwykłą instalację przy czym świece gościu wymienia sam na oryginały Motorcrafta Platinum (te do gazu) a kable jeśli nie będą miały przebicia zostawi. Parownik i podzespoły są firmy Landirenzo (nie wiem czy dobrze napisałem) a elektronika firmy Bingo. Co myślicie o moim wyborze?
No własnie jak w temcie. Przymierzam sie "zagazować" moją kombice bo ta benzyna to tak trochę juz drogawa a zamiana na ropniaka tez juz nieoplacalna, więc mam pytanie na jakich instalkach jeździcie
-jaką zakładać/czym sie kierowć
-czy znacie jakiegoś dobrego gazownika (okolice ostrowa wlkp, pleszewa)
Na pewno bedzie to sekwencja i z tego co juz sie dowiedzialem to jest taka firma pod Pleszewem "Luna" i za 2600 mają gaz sekwencyjny z Polskim komputerem ale włoskim osprzętem reszty, co byście o tym mysleli (komp produkuje firma niby która do tej pory rozprowadzała BRC na Polske wiec pewnie to jakas kopia) a co do samej BRC to kosztuje juz 3200 a tyle to raczej nie wydam
Markko wszedzie tylko piszesz szukajak i szukajak a moze bys cos samemu wniusl do tematów nowego co??
A odnosnie gazu to wszyscy praktycznie wypowiadali sie o II generacji a ja chcem sie czegos o sekwencji dowiedzieć