Strona 2 z 3
: 14 sty 2011, 10:17
autor: kupiec
mateusz_175 pisze:pompa Vacum, mechanik mówił że coś jakiś bolec tam
no właśnie gdzies o tym czytałem ale nie mogę znaleźć
mateusz_175 pisze:A po dajmy na to kilkunastu minutach jazdy pedał już "normalny", tzn nie jest twardy i dobrze hamuje ?
jest jeszcze "lekko twardy" i nie ma hamowania w 100% kół nie blokuje
martwi mnie że jak by coś z tyłu było to z bębnami czy szczękami to hamował by przód a nawet z przodu koła się nie blokują
może ktoś przypomnieć o tym bolcu w pompie? nie mogę znaleźć tego tematu
: 14 sty 2011, 10:36
autor: WieSiu
kupiec, tylko nie zapomnij kupic zestawu naprawczego bebnow firmy TRW,przynajmniej za w miare nieduze (max 200zl) pieniadze bedziesz mial wymienione wsyzstko co jest w bebnie i spokoj na dlugi czas i reczny bedzie dzialal jak nowy

Jak cos to sie odezwij na PW - pomozemy
pompe vacum masz przy termostacie (jak dobrze pamietam) i bagnecie, od serva ukladu hamulcowego idzie taki plastikowy wezyk prosto do pompy vacum w silniku, jak zdejmiesz wezyk przy servie to powinno ssac powietrze (spokojnie mozesz to zrobic i sam sie przenasz czy jest sprawne, tylko mocno ciagnij za wezyk

)
Moze hamulce przednie nie beda dobrze hamowac, jak z tylnymi w 100% nie jest wszystko ok ? Moze jakas delikatna nieszczelnosc, moze jakies zapowietrzenie. Nie wiem nie znam sie az tak... a moze po prostu pompa hamulcowa odmawia posluszenstwa.
: 14 sty 2011, 12:02
autor: WieSiu
MinisterQ pisze:Jak mnie strzelił cylinderek w tylnim kole, tak straciłem hamulce całkowicie
to musial Ci mocno strzelic, ja mialem uszkodzony przewod miedziany i plyn sie sączył nie wplywalo to znaczaco na hamowanie. A co do zapowietrzenia,to oczywiscie masz racje

Moj blad
: 14 sty 2011, 12:05
autor: kupiec
znaczy się najpierw sprawdzę pompę jak WieSio pisał, tylko może ktoś potwierdzi czy WieSio dobrze napisał co do umiejscowienia pompy bo ja nie mam pojęcia

jak będzie wszystko ok to dopiero rozbiorę bębny z tyłu
: 14 sty 2011, 18:33
autor: mateusz_175
MinisterQ pisze:
Z tym nie ma żartów, szkoda zniszczyć fajnego kombiaka w dieslu,

czy co gorsza spowodować sobie, czy komuś większe kuku.
No właśnie, taki wóz jakbyś uszkodził to nie ma żarów
kupiec pisze:znaczy się najpierw sprawdzę pompę jak WieSio pisał, tylko może ktoś potwierdzi czy WieSio dobrze napisał co do umiejscowienia pompy bo ja nie mam pojęcia

jak będzie wszystko ok to dopiero rozbiorę bębny z tyłu
Dodaję fotke Kupiec gdzie jest umiejscowiona ta pompa. Tak jak pisał WieSiu w tym miejscu siedzi. W prawdzie foty to MK6, ale chyba MK7 niczym sie prawie nieróżni, chyba też masz ten zwykły a nie Enduro więc tak czy siak powinieneś mieć tu gdzie ja.
1 fota to ta pompa, druga to gdzie wchodzi wąż do serwa.
Sorry za słabą jakąś zdjęć, robione telefonem i ciemno już.
Heble napewno nie masz zapowietrzone, objawy były by takie jak pisze MinisterQ że pedał by siadał w podłoge a Ty dalej jedziesz

Mi to wygląda na tą pompe, ja sie zapierałem o fotel żeby hamować, nie było szans zablokować kół, hamowałem dużo dużo wcześniej żeby się zatrzymać.
WieSiu pisze:kupiec, tylko nie zapomnij kupic zestawu naprawczego bebnow firmy TRW,przynajmniej za w miare nieduze (max 200zl) pieniadze bedziesz mial wymienione wsyzstko co jest w bebnie i spokoj na dlugi czas i reczny bedzie dzialal jak nowy

Jak cos to sie odezwij na PW - pomozemy
WieSiu, o tych hamulcach TRW to mówisz o szczękach i tych inny pierdółkach, sprężynkach blaszkach itp ? Bo bębny takiej firmy to chyba nie dostanie w takiej cenie wydaje mi się

: 14 sty 2011, 18:47
autor: kupiec
no to mnie czeka jutro małe grzebanko

dobrze że jest ciepło.
: 14 sty 2011, 21:55
autor: WieSiu
mateusz_175, mówię o takim zestawie naprawczym który obejmuje,szczęki,mocowania szczęk,sprężynki,jakiś specjalny smar,samoregulatory,cylinderki,plastik w który wchodzi linka ręcznego,czyli w sumie wszystko co jest w środku,bębnów to oczywiście nie obejmuje. Jest to najtańsze i najlepsze powiązanie przywrócenia do stanu 100% sprawnego hamulców bębnowych. I do tego dość tanie,bo osobno jest wszystko droższe.
Wymieniałem na takie coś już w dwóch escortach i jestem bardzo zadowolony.
: 14 sty 2011, 22:06
autor: Jamszoł
kupiec, po postoju jak ruszacz robi puk , bo szczęki przylegaja do bębnów - przyrdzewieja przez noc lub jak poisałes parenascie godzin postoju
jest duża wilgoć w powietrzu
Jeśli uda Ci sie zdemontować bęben to wyleci z niego 7,5 Tony

pyłu ze szczęk zmieszanego zrdzą od bębnów
: 14 sty 2011, 22:41
autor: mateusz_175
WieSiu pisze:mateusz_175, mówię o takim zestawie naprawczym który obejmuje,szczęki,mocowania szczęk,sprężynki,jakiś specjalny smar,samoregulatory,cylinderki,plastik w który wchodzi linka ręcznego,czyli w sumie wszystko co jest w środku,bębnów to oczywiście nie obejmuje. Jest to najtańsze i najlepsze powiązanie przywrócenia do stanu 100% sprawnego hamulców bębnowych. I do tego dość tanie,bo osobno jest wszystko droższe.
Wymieniałem na takie coś już w dwóch escortach i jestem bardzo zadowolony.
No tak myślałem że mówisz o takim zestawie

. Jeżeli dostanie do 200zł taki kompletny zestaw TRW to nie wiem czy u siebię tego nie zrobię na wiosnę, teraz w wakacje dałem same nowe szczęki, pod stromą górkę trzyma, ale na płaskim to ruszam na zaciągniętym ręcznym bez dużych oporów, szału nie ma, więc niewiem czy nie zakupić takiego zestawu jak piszesz WieSiu.
Jamszoł pisze:kupiec, po postoju jak ruszacz robi puk , bo szczęki przylegaja do bębnów - przyrdzewieja przez noc lub jak poisałes parenascie godzin postoju
jest duża wilgoć w powietrzu
Jeśli uda Ci sie zdemontować bęben to wyleci z niego 7,5 Tony

pyłu ze szczęk zmieszanego zrdzą od bębnów
Oj napewno trochę tego syfu wyleci
Czekamy co Kupiec co napisze jak tam hamulce lodówki

: 14 sty 2011, 23:53
autor: kupiec
Jamszoł pisze:szczęki przylegaja do bębnów
ale ręcznego nie używam (na długich postojach) od listopada więc jak mogą się "przylegnąć"?
: 15 sty 2011, 00:59
autor: Jamszoł
Od tego masz samo regulator , żeby odciągnięcie szczęk przez sprężyny nie było duże , to jest bardzo minimalny ruch szczek tylko tyle , żeby nie hamowały
Ona lekko dotykają bębna
Podnies koło pokręć je a usłyszysz jak trą o bęben
: 15 sty 2011, 21:38
autor: kupiec
dzisiaj z przyczyn niezależnych ode mnie nie mogłem pogrzebać w samochodzie

operacje odkładam na poniedziałek lub wtorek
WieSiu te 200 za zestaw TRW to na jedno koło czy dwa koła?
: 15 sty 2011, 21:53
autor: Yagr
kupiec pisze:te 200 za zestaw TRW to na jedno koło czy dwa koła?
komplet
Tu masz taki na 7''>>
http://ford.sklep.pl/pl,product,319059, ... h,trw.html
A tu na 8''>>
http://ford.sklep.pl/pl,product,319064, ... h,trw.html
: 15 sty 2011, 23:04
autor: kupiec
: 16 sty 2011, 17:28
autor: mateusz_175
Hmm, pasuje zakupić na wiosnę taki zestaw naprawczy tylnych hamulców

Kupiec jak coś pogrzebiesz to zdaj relacje
