Strona 2 z 3
: 07 kwie 2010, 19:15
autor: kris
zobacz czy od wewnątrz alu masz w otworach wciśnięte takie plastikowe kołnierze?
jeśli nie a otwory są większe niż 63,3 to lepiej nie jezdz tym autkiem ,bo sobie krzywde zrobisz

: 07 kwie 2010, 19:32
autor: Jamszoł
Rooney1990 pisze:Tak aluski.
Rooney1990 pisze:Srub mi nie dal mam swoje od mondeo ale pasuja jak ulał.
Do alusków zazwyczaj są specjalne nakrętki , które mają w sobie stożkowe podkładki , które względem samej nakrętki się obracają .
Oczywiście + to co opisał Ci wyżej kris
: 07 kwie 2010, 19:42
autor: kris
tzw. pływające,stożek nieruchomy a obraca się tylko nakrętka,ja u siebie mam takie(foto 2)
: 07 kwie 2010, 19:46
autor: Jamszoł
Właśnie o to mi chodziło

: 07 kwie 2010, 20:57
autor: Rooney1990
To ja mam identyczne.
: 07 kwie 2010, 21:27
autor: kris
Rooney,pierdzielimy o jakiś nakrętkach

,ja ci mówie,sprawdz średnice otworu centrującego w feldze,brachol kilka lat temu też tak miał,na piaście 63,3,w feldze 70,4,nie założył pierścieni i przy większych prędkościach to była masakra,objawy takie jak piszesz,bicie kół,nierówny tor jazdy,nie szkoda ci auta?widze ,że dążysz do remontu zawiechy przedniej

: 07 kwie 2010, 21:32
autor: Jamszoł
kris2629 pisze:Rooney,pierdzielimy o jakiś nakrętkach
Mylisz się kris - właśnie wykluczyliśmy jedną z dwóch możliwych przyczyn
Ktoś kiedyś poczyta i będzie wiedział , że obie rzeczy muszą być to nie jest tylko do wiadomości jednego użytkownika .
: 07 kwie 2010, 21:43
autor: kris
Jamszoł,może zle zrozumiałeś mój post

nie chodziło mi ,że pierdzielimy w sensie "o głupotach",tylko sam zainteresowany napisał ,że nie ma założonych pierścieni,a nie chce mi się wierzyć ,że w felgach ma akurat 63,3-63,4 mm.
Felga w takim układzie trzyma się tylko na szpilkach,a jak wiadomo że średnica otworów w feldze na szpilki jest większa niż średnica samych szpilek,niewiele,ale większa i przy większej prędkości koła dostają wariacji bo po środku osi nie trzyma ich kołnierz piasty
Cały czas o tym pisze,tylko że chyba sam do siebie

: 07 kwie 2010, 21:52
autor: Rooney1990
Wasza wiedza jest naprawde dla mnie wazna

Nie wiem co bym bez was zrobil ;p
: 07 kwie 2010, 21:55
autor: Jamszoł
kris2629 pisze:Cały czas o tym pisze,tylko że chyba sam do siebie

nie jest tak źle - jeszcze się okaże , że kolega ma redukcje w garażu - ale nie wiedział , że są do czegoś potrzebne
A jeśli nie , to
Rooney1990, skontaktuj się z byłym właścicielem feli - może on o nich zapomniał .
One przeważnie są z plastiku
: 07 kwie 2010, 21:57
autor: Rooney1990
Albo kupie sobie nowe i tyle

: 07 kwie 2010, 22:02
autor: kris
Jamszoł,jak kolega jest kasiasty to może zaszaleć i kupić aluminiowe albo stalowe,ale za tą cene będzie miał kpl. nowech platynek do Zeteca,a zwykłe to 3 dyszki za kpl.

: 07 kwie 2010, 22:03
autor: Jamszoł
Rooney1990 pisze:Albo kupie sobie nowe i tyle
To musisz dokładnie wymierzyć średnicę otworu wewnątrz felgi - albo fele pod pachę i z nią do sklepu przymierzyć - nie kupuj na pałę na necie
: 08 kwie 2010, 22:15
autor: Rooney1990
Chlopaki lipa. Jest roznica 1mm wiec nie potrzeba pierscienia. Czyli cos z ukladem kierowniczym. Macie jakis pomyslco moze byc do wymiany? ;p Moze jutro podjade na 'szarpaki' i zobacze co to tam wyjdzie.
: 08 kwie 2010, 22:31
autor: choody88
przyjedź na spota (temat blue City) to my już Ci wyszarpiemy escorta na wszystkie strony
