Strona 2 z 2

: 30 mar 2010, 00:47
autor: ola1906
Hmm to chyba jednak nie ma większego sensu regenerować tego, skoro i tak wyjdzie na to samo albo nawet drożej. No nic, będę szukać gdzies jakiejś używanej w dobrym stanie na szrocie. Póki co, dolewam płynu co 3-4 dni i staram sie jak najmniej kręcić w miejscu. Dzięki za pomoc chłopaki :mrgreen:

: 30 mar 2010, 09:08
autor: Yagr
ola1906, na igołomskiej na szrocie stały chyba 2 albo 3 essy do rozbiórki, zadzwoń, zapytaj ;) 12 6810141, przez telefon daja cenę wysoka ale na miejscu można sie dogadać więc telefonicznie zapytaj tylko czy sa jeszcze te escorty ;)

: 30 mar 2010, 16:49
autor: Jamszoł
Jeśli są to Esy MK7 to jest OK ale jeśli mają już maglownice poroskręcane na półce - to dobrze by było , żebyś dokladnie oblukała tą co masz we wozie - żeby Ci kitu nie wcisneli - bo od starszych MK - się różni.

: 30 mar 2010, 23:00
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:bo od starszych MK - się różni
a niby czym sie rozni ???? ja przelozylem z MK7 do MK5, co ciekawe w mk7 ktos wsadzil taka z 1993 roku i jakos to jezdzilo, no chyba ze rs ma starego typu maglownice

: 30 mar 2010, 23:40
autor: Jamszoł
Nie wiem która jest od którego - przy RS-sie vena jest inna niż u mnie a na szrocie jak kupowaliśmy do RS-a to facet wytargał 3 różne od escorta - 3 różniące się od mojej .
Czyli już na pewno były 4