Strona 2 z 2

: 25 lut 2010, 23:45
autor: kupiec
Albercik pisze:tak przy okazji, to to pyknięcie po przekręceniu kluczyka to przekaźnik pompy paliwa :P
w dieslu?
Jamszoł pisze:kupiec, Na przyszłość - prądowy do przekaźnika świec idzie przez duży bezpiecznik przy akumie a ten bezpiecznik w skrzynce to od sterowania przekaźnika .
dzięki Jamszoł, będę pamiętał :)
daniel_66 pisze:jedank bezpiecznik sie spalil
i dlatego jest właśnie forum co by do mechanika-magika nie oddawać i płacić 250zł za usługę czyli "panie! ile ja musiałem se kabli naprawiać i styków po czyścić!" :d

: 26 lut 2010, 13:22
autor: Albercik
kupiec pisze:"panie! ile ja musiałem se kabli naprawiać i styków po czyścić!"
Lepsze to niż ASO, gdzie kumpel oddał auto na wymianę filtra powietrza, świec i kabli, a oni wymienili mu silnik krokowy, bo troochę falowały obroty :mrgreen:

A co do pompy paliwa, to przeca w diesel'u też jest pompa, nie? ;)

: 26 lut 2010, 23:27
autor: kupiec
Albercik pisze:A co do pompy paliwa, to przeca w diesel'u też jest pompa, nie? ;)
jest ale działa na trochę innej zasadzie jak w benzynie.

: 02 mar 2010, 10:02
autor: Falconx
Albercik pisze:tak przy okazji, to to pyknięcie po przekręceniu kluczyka to przekaźnik pompy paliwa
W nowych dieslach na common railu to tak , a i to nie we wszystkich , ale w starym dieslu nie ma elektrycznej pompy paliwa .Może byc pyk tylko z przekaznika świec żarowych , albo z zaworu na pompie wtryskowej.