Strona 2 z 2

: 01 kwie 2010, 15:20
autor: Jamszoł
Zielony przekaźnik za aku to przekaźnik od ogrzewania przedniej szyby.
Mniemam , że wentylator na krótko chodzi ? Dla sprawdzenia omiń rezystor choć on nie bierze udziału w pracy jeśli chodzi o temperaturę silnika - on jest potrzebny gdy załączasz klimę .

: 01 kwie 2010, 21:39
autor: WieSiu
Jamszoł pisze: Dla sprawdzenia omiń rezystor choć on nie bierze udziału w pracy jeśli chodzi o temperaturę silnika
Jamszol, sorry ze to napisze,ale bzdury piszesz, oczywiscie ze dziala jesli jest sterowanie 2 biegowe (escort z klima). Przejrzyj schematy i bedziesz wiedzial jak to dziala. Zreszta po co by byly w termowlaczniku 4 piny ????

: 01 kwie 2010, 23:13
autor: Jamszoł
Na niskich obrotach włącza sie jak się włączy klimę a na wysokich jak temp. przekroczy ileś tam + wysokie obroty na klimie .
Nigdy mi sie nie włączał na niskie obrotu ze względu na temp silnika - więc tak napisałem.
Chociaż nie będę się upierał przy swoim - do tej pory miałem walnięty rezystor - może teraz się skubaniec załącza ale podczas jazdy tego nie sprawdzę bo go nie słychać - z resztą na wysokich obrotach też go nie słychać podczas jazdy

: 02 kwie 2010, 09:07
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:ale podczas jazdy tego nie sprawdzę bo go nie słychać
to prawda, tych niskich obrotow nawet nie poczujesz auto gdy stoi :) Jamszoł, jak masz kostke od termowlacznika na 4 piny,to zewrzyj sobie albo 2 lewe albo 2 prawe i zobacz co sie wtedy stanie i bedziesz wiedzial,ze calosc dziala w 2 predkosciach, moze masz uszkodzony termowlacznik

: 02 kwie 2010, 14:16
autor: Jamszoł
Miałem uszkodzoną opornicę i wentylator w ogóle nie działał na wolnych .
Na szybkich na pewno się załącza przy 94C - bo byłem przy ustawianiu kompa od LPG - więc to akurat widziałem