
pasy bezpieczeństwa
Moderator: Moderatorzy
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
Re: pasy bezpieczeństwa
Dzięki za link, już smaruje maila 

Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
Re: pasy bezpieczeństwa
Pas został naprawiony w serwisie, który podrzucił Yagr:
http://serwispasow.pl/oferta.html
Koszt to 100 zł. Czas oczekiwania - 1 dzień. Zaoferowali również wymianę samej taśmy na nową czerwoną, lecz obawiałem się że będzie się różnić od pozostałych i odmówiłem. Wymiana taśmy to 200 zł dodatkowo. Sąsiad pochodzi z Gliwic i mi odbierze i dostarczy do Niemiec, więc koszty wysyłki 0 $$$
Po urlopie montuje do auta.
http://serwispasow.pl/oferta.html
Koszt to 100 zł. Czas oczekiwania - 1 dzień. Zaoferowali również wymianę samej taśmy na nową czerwoną, lecz obawiałem się że będzie się różnić od pozostałych i odmówiłem. Wymiana taśmy to 200 zł dodatkowo. Sąsiad pochodzi z Gliwic i mi odbierze i dostarczy do Niemiec, więc koszty wysyłki 0 $$$

Po urlopie montuje do auta.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
- WieSiu
- Posty: 23539
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Re: pasy bezpieczeństwa
Nieźle kwoty jakby ktoś chciał sobie przerobić wszystkie pasy na czerwone
lepiej całego escorta kupić 


Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
Re: pasy bezpieczeństwa
No widziałem w Niemczech po 70 Euro nieoryginalne czerwone pasy. Tu by wyszło 800 za same taśmy, nawinięte na Twoje mechanizmy, więc dochodzi koszt/czas wymontowania i ponownego montażu.
100 zł za naprawę oryginalnego pasa, który jest praktycznie nie do dostania uważam za atrakcyjną cenę.
100 zł za naprawę oryginalnego pasa, który jest praktycznie nie do dostania uważam za atrakcyjną cenę.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
- krisu
- Posty: 544
- Rejestracja: 17 lut 2016, 17:20
- Lokalizacja: EP
- Pojemność: 1100
- Rocznik: 2000
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Hatchback
Re: pasy bespieczenstwaa
Sie najpierw trza było mnie zapytać,nic nie trza było rozbierać tylko go poluzować i ustawić całość w poziomie.Mateklobez pisze:Na wstępie proszę o zmianę nazwy tematu na poprawny, bo wyszukiwarka go nie widzi.
A teraz proszę o pomoc. Da się naprawić "automat" od zwijania? Pas się cofa, ale przy szarpnięciu się nie blokuje, a wg mnie jest to ważne do poprawnego działania poduszek powietrznych.
Zły jestem na siebie, za mocno pociągnąłem i popsułem. Wyjąłem pas by go obejrzeć, zdjąłem z boku kapsel i prawie dostałem w ryj sprężyną. Udało mi się na szczęście ponownie ją nawinąć.
Te pasy były z mk5 i przerabiałem pod montaż do budy z mk7.
Nie wiem czy zauważyłeś,ale on się odwijał w zależności w jakim położeniu bądź nachyleniu było auto,miałem to poprawić...ale ja jeździłem bez pasów

2009-2017 Escort mk7
2018-2020 Seicento 1.1 SPI
2020- Fiat Punto Evo 1.2
2018-2020 Seicento 1.1 SPI
2020- Fiat Punto Evo 1.2
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
Re: pasy bezpieczeństwa
Tak wiem, bo pasy mają coś na zasadzie żyroskopu, działają gdy są w pionie idealnie, trzymając w ręku bardzo ciężko je rozwinąć.
O tych konkretnych mi wspomniałeś, już 2-3 razy musiałem je luzować i kombinować by puściły, ale tym razem stanęły na amen. Grunt że problem rozwiązany.
O tych konkretnych mi wspomniałeś, już 2-3 razy musiałem je luzować i kombinować by puściły, ale tym razem stanęły na amen. Grunt że problem rozwiązany.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015