Strona 2 z 2
: 22 sty 2010, 22:46
autor: Yagr
Daniel-K, Jurek ci juz odpowiedział, dodatkowo ci powiem że nie znalazłem żadnych opisów w serwisówkach escorta opisujących ta śrubkę ale tak na zdrowy rozum to można nia wyregulować obroty do tych wzorcowych 750 rpm przy odpiętej wtyczce "krokowca".
: 22 sty 2010, 22:49
autor: Jamszoł
Yagr pisze:dodatkowo ci powiem że nie znalazłem żadnych opisów w serwisówkach escorta
Ja też nie

ale za to jak myliśmy przepustnicę w RS-sie to znalazłem właśnie ta śrubę regulacyjną

: 23 sty 2010, 00:02
autor: Daniel-K
czyli teoretycznie nic zlego nie powinno sie stac podczas jazdy z odlaczonym krokowym... w takim razie bardzo dziekuje za cenne wskazowki panowie. pozdrawiam
: 23 sty 2010, 00:46
autor: WieSiu
U mnie w 1.6 jest tak że jak odepne zawór bocznikowy to silnik mi gaśnie,nawet jak jest rozgrzany. Nawet jak odkręce ta śrubke to nic to nie pomaga. Ale mój samochód chyba jest inny

wg mnie nic nie powinno się stać jak go odłączysz. Ja tak już długo jeżdżę w rsie i nie narzekam. Poza tym że jak jest zimny to muszę mu pomoc pedałem gazu to wszystko jest w normie.dodam nawet że odpiecie przy okazji vss nie wpływa na nic. Także szerokości

a "królowiec" u Ciebie wcale nie musi być uszkodzony. Ale warto dla zasady go podmienić bo tak najszybciej jest postawić diagnoze
: 24 sty 2010, 16:37
autor: Julo
Lekarstwem na opisywany wyżej mój problem z gśnięciem silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania- wydaje się, że mam już z głowy- było wymycie silniczka krokowego czystą benzyną ekstrakcyjną, po zamontowaniu go do samochodu, rozgrzaniu silnika do właściwej temperatury pracy i jeźdie kontrolnej z częstym hamowaniem, silnik nie gasł i obroty nie opadały tak nisko, żeby praca silnika mogła być zachwiana.
Ciekaw jestem czy to na długo starczy, czy w poniedziałek nie wróci z powrotem.
Pozdro
