Strona 2 z 2

: 22 sty 2010, 22:46
autor: Yagr
Daniel-K, Jurek ci juz odpowiedział, dodatkowo ci powiem że nie znalazłem żadnych opisów w serwisówkach escorta opisujących ta śrubkę ale tak na zdrowy rozum to można nia wyregulować obroty do tych wzorcowych 750 rpm przy odpiętej wtyczce "krokowca".

: 22 sty 2010, 22:49
autor: Jamszoł
Yagr pisze:dodatkowo ci powiem że nie znalazłem żadnych opisów w serwisówkach escorta
Ja też nie :mrgreen: ale za to jak myliśmy przepustnicę w RS-sie to znalazłem właśnie ta śrubę regulacyjną :mrgreen:

: 23 sty 2010, 00:02
autor: Daniel-K
czyli teoretycznie nic zlego nie powinno sie stac podczas jazdy z odlaczonym krokowym... w takim razie bardzo dziekuje za cenne wskazowki panowie. pozdrawiam

: 23 sty 2010, 00:46
autor: WieSiu
U mnie w 1.6 jest tak że jak odepne zawór bocznikowy to silnik mi gaśnie,nawet jak jest rozgrzany. Nawet jak odkręce ta śrubke to nic to nie pomaga. Ale mój samochód chyba jest inny ;) wg mnie nic nie powinno się stać jak go odłączysz. Ja tak już długo jeżdżę w rsie i nie narzekam. Poza tym że jak jest zimny to muszę mu pomoc pedałem gazu to wszystko jest w normie.dodam nawet że odpiecie przy okazji vss nie wpływa na nic. Także szerokości :) a "królowiec" u Ciebie wcale nie musi być uszkodzony. Ale warto dla zasady go podmienić bo tak najszybciej jest postawić diagnoze

: 24 sty 2010, 16:37
autor: Julo
Lekarstwem na opisywany wyżej mój problem z gśnięciem silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania- wydaje się, że mam już z głowy- było wymycie silniczka krokowego czystą benzyną ekstrakcyjną, po zamontowaniu go do samochodu, rozgrzaniu silnika do właściwej temperatury pracy i jeźdie kontrolnej z częstym hamowaniem, silnik nie gasł i obroty nie opadały tak nisko, żeby praca silnika mogła być zachwiana.
Ciekaw jestem czy to na długo starczy, czy w poniedziałek nie wróci z powrotem.
Pozdro :mrgreen: