Strona 2 z 2
: 15 sty 2010, 21:25
autor: leszek
Jamszoł pisze:Może być tak , że ktoś przepioł zasilanie silnika wycieraczek ,
A może odwrotnie ???
Zwarcie się pojawia po daniu prądu na silnik wycieraczek ??? Wtedy prądu jest "za dużo" ??Przez zwarte gdzieś kable prąd idzie DO jakiegoś czujnika.
Blazey pisze: Nie ma tutaj jakiejś dokładnej rady. Trzeba szukać.
I to Ci tylko teraz zostaje.
: 16 sty 2010, 21:52
autor: Blazey
Chwila, chwila! jaceklodz18, napisał, że zaczęło się to dziać po wymianie alternatora i akumulatora. Czyli wcześniej było dobrze, tak?
Było coś jeszcze robione w elektryce? Bo jeśli było dobrze, a nie jest, to jakoś i się nie chce wierzyć, by się samo poprzełączało...
: 17 sty 2010, 00:09
autor: jaceklodz18
dokładnie tak jak piszesz stało się to po wymianie alternatora i akumulatora,lecz teraz zauważyłem że jak włożę inny akumulator to jet ok,więc co to może być?
: 17 sty 2010, 00:28
autor: Blazey
Czyli radosną twórczość podłączeniową możemy wykluczyć...
Naładuj porządnie ten akumulator i sprawdź co się wtedy dzieje. Zmierz napięcie przy włączonym silniku.
: 17 sty 2010, 23:52
autor: jaceklodz18
hehe:) teraz to jeszcze lepiej na wstecznym tego problemu nie ma,aha i jeszcze jest taka kwestia że włączę wycieraczki to idzie dobrze ale jak już wracają i są prawie na końcu to wtedy jest ten moment przerwania że silnik przygasa
: 18 sty 2010, 00:00
autor: Jamszoł
Normalnie , jeszcze moment a jak włączysz wycieraczki w wozie to w domu z kranu zacznie woda lecieć

: 20 sty 2010, 01:14
autor: Blazey
Przy końcu ruchu następuje hamowanie silnika poprzez jego obustronne zwarcie do masy.
A jeśli dzieją się takie cuda, to coraz bardziej skłaniałbym się do wskazania skrzynki.
Jamszoł, ciepła, czy zimna? Bo też może być ważne
