Chłodnica - proszę o poradę
Moderator: Moderatorzy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Nic a nie kris. Nie potrzebnie wywaliłem kase na poxilinę i inne cuda do uszczelniania, bo po zdjęciu stara wyglądala ok. Po prostu była szczelina pod tymi żeberkami które zawijają się na plastiku w którym jest ciecz naprawiać nie było sensu.
robertford, do diesla są inne nieco te chłodnice z tego co wiem i ceny też wyższe. Poza tym goniła mnie potrzeba zdobycia i nie było czasu na allegro więc kupiłem w sklepie no i nie mogę złego słowa powiedzieć. Działa bez problemów, temp silnika w normie, zero wycieków, jedyny mankament w Hart jest taki że nie ma korka spustowego - trzeba zdjąć wąż dolny by spuścić płyn.
robertford, do diesla są inne nieco te chłodnice z tego co wiem i ceny też wyższe. Poza tym goniła mnie potrzeba zdobycia i nie było czasu na allegro więc kupiłem w sklepie no i nie mogę złego słowa powiedzieć. Działa bez problemów, temp silnika w normie, zero wycieków, jedyny mankament w Hart jest taki że nie ma korka spustowego - trzeba zdjąć wąż dolny by spuścić płyn.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
A co powiecie o tej chłodnicy .
To tak jak ja. Ale jeszcze zaczekam bo i tak z wymianą się nie obejdzie.
To tak jak ja. Ale jeszcze zaczekam bo i tak z wymianą się nie obejdzie.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 21:02 przez robertford, łącznie zmieniany 1 raz.


kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Mam to samo. To już nawet choroba powiedziałbym, codziennie idąc do auta patrzę pod spód. Miska mi się poci, ale niech mi kropla spadnie na chodnik to z miejsca pójdzie do wymiany bo poza nią cały silnik już mam uszczelniony wszystkie przewody chłodnice itd również. Nie lubie syfu pod autem i w aucie (pod maską),
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No i co powiecie na tą chłodnicę co Wam pokazałem.
A co to za różnica skoro jest dedykowana do tego modelu co mam. Co aluminium jest lepszej jakości?
A co to za różnica skoro jest dedykowana do tego modelu co mam. Co aluminium jest lepszej jakości?
Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 21:09 przez robertford, łącznie zmieniany 1 raz.


kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
robertford, mi niestety na postoju potrafiło wylać 2 l płynu w trakcie kilku godzin. Nie wiem jakiej firmy ta chłodnica jakaś noname. Ja bym szukał w czymś co ma jakąś konkretną markę i ktoś takową posiada i może coś na jej temat powiedzieć. Bo to jest tak że jak człowiek nie ma kasy i chce na prędko zrobić i po taniemu... to wkrótce zapłaci drugie tyle za kolejną rzecz a nawet drożej bo się przejedzie że nie było warto i kupi drugi raz tą droższą.
trwałość elementów. Na pewno są jakieś kategorie gatunkowe wykorzystywanych do produkcji materiałów przez co i cena jest różna. Tak jak i u mnie w pracy są pewne segmenty i parametry jakościowe. Czeski drut mamy lepszy, z niemiec gorszy. Więc i cena inna choć produkt ten sam.robertford pisze:Co aluminium jest lepszej jakości?
Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 21:08 przez elnino, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
dokładnie jak elnino pisze- "biednego" nie stać na tanie rzeczy
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ja też walczyłem, walczyłem w końcu wymieniłem na używkę i było ok. Ale jesli nie chcecie markowej np. nissens, która w IC chodzi ok. 300zł a rozważacie tani zamiennik to podpytajcie novego - jemu WieSiu odbierał chłodnicę zamówiona we wrocku i do pozbycia się czerwonego karzełka wszystko z nią było w porzadku. Na allergio wśród nowych też można coś takiego wyszperać albo szukac jakichś wyprzedażowych po dobrych pieniądzach, teraz jest nissens ale do essa Mk4....
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"