Strona 2 z 2

: 18 gru 2009, 06:07
autor: Albercik
Napisałem tak, bo tak mi się wydawało, że będzie right. Jak Blazey jesteś taki mądry, to napisz też jak prwidłowo brzmi nazwa tego cuda :P

Co do tematu - zauważyłem w kwestii klamek, że jak wsiądę przez drzwi pasażera i otworzę od środka drzwi kierowcy, to potem nie ma problemu niezamykających się drzwi. Przynajmniej dopóki nie postoi znowu dłużej...
Blazey pisze:Naprawa polega na wymianie tylko tego jednego elementu. I koniec.
rozumiem, że tago elementu mam szukać w centralce od alarmu? może laickie pytanie, ale wolę się upewnić, niż robić na pałę.

kolejna usterka :!:
Nie działa nawiew na szybę. tzn powietrze dmucha wszystkim dziurami normalnie (nogi, kabina) i to tak, że łeb urywa, ale na szybę (przy ustawieniu pokrętła tylko na szybę i zamknięciu nawiewów na kabinę, moc na '3') leci takie ledwo co, a dżwięk jest stłumiony.
odpawiadam na niezadane pytanie - nie, nie śmierdzi zdechłą myszą, ani nic w tym stylu :P

[ Dodano: Pią 18 Gru, 2009 ]
P.S. pokrętło chodzi normalnie i słychać, że klapka się przestawia...

: 18 gru 2009, 14:59
autor: Jamszoł
Musiał byś zanurkować pod konsolę i dostać się do wylotu z nagrzewnicy w stronę szyby - uważam , że pospadały (tromby powietrzne :mrgreen: ) czyli te kartonowe rury

: 18 gru 2009, 16:00
autor: Blazey
Prawidłowa nazwa diody, którą należy tam użyć? DIODA PROSTOWNICZA. Oczywiście musi mieć określone parametry napięciowe i prądowe (inne, jak prędkość i pojemność diody można tutaj pominąć).
Diody zenera stosuje się w zasilaczach do stabilizacji napięcia wyjściowego. Ich nowoczesną odmianę, czyli transil (jedno lub dwukierunkowy), czyli "skrzyżowanie" diody zenera z warystorem, stosuje się w zabezpieczeniach. Ale dwa posty wcześniej masz podane linki, gdzie możesz sobie o tym poczytać. I co na przyszłość ci radzę: nie masz pewności - sprawdź. Sam tak robię, żadna ujma na honorze.
Tak, przekaźnik będzie znajdował się w centralce. Możliwe, że będzie ich tam kilka, to można go odnaleźć lecąc po ścieżkach.

Co ty masz za auto? Albo przeklęte,albo ktoś dłubał wybitnie nieumiejętnie, albo nie wiadomo co. Napisz, co działa poprawnie, będzie krócej...
Jeśli dźwięk słychać stłumiony, to może klapka jest czymś przyblokowana? Ford lubi zassać liście i inne paprochy przez nawiew. Sprawdziłbym to i stan cięgła, czy pancerz nie wyleciał z zaczepu.

: 18 gru 2009, 16:58
autor: Jamszoł
Blazey pisze:może klapka jest czymś przyblokowana?
raczej nie - bo miał by słaby nadmuch także na nogi - klapka przełącza szyba /nogi /środek - tylko środek jest przy wozach z klimą
Albercik - nie napisałeś jak z nadmuchem - tylko na nogi - może to być też kwestia luźnego cięgna idącego od pokrętła i jest to wtedy kwestia regulacji cięgna.