Strona 2 z 3
: 02 gru 2009, 01:17
autor: WieSiu
Świece zmieniane raczej dawno temu, przy przebiegu jakieś 150 tys.km. Jak coś to mam stare sprawne świece (wtedy niepotrzebnie zmieniłem), jak nie chcesz kasy marnować to możesz je sobie wziąć,gdyby ewentualnie któraś świeca była uszkodzona. A co do filtra to jamszoł może mieć rację,zwłaszcza że auto było pod dużym kątem. Choć nie mam pojęcia czy przez brudny filtr może tak dymic. A przecież mocy nie stracił,a przy brudnym to chyba powinien (mam rację koledzy?).
: 02 gru 2009, 12:13
autor: dziku
Byłem dziś w warsztacie. Jedno jest pewne - to nie uszczelka. Mechanik podał powód - ale chcę się dowiedzieć czy będą jeszcze jakieś propozycje. Bo jest jedna rzecz która mi się przypomniała - mianowicie w pracy silnika pojawił się dodatkowy dźwięk - konkretnie takie cykanie przy którym dymi na biało. Czy są jeszcze jakies inne pomysły co to może być?
: 02 gru 2009, 12:18
autor: kupiec
dziku pisze:Mechanik podał powód
no chłopie nie rób se jaj

co my wróżki jakieś?
ale jak chcesz to prosze:
odpala normalnie czy z problemami?
: 02 gru 2009, 12:30
autor: dziku
kupiec pisze:dziku pisze:Mechanik podał powód
no chłopie nie rób se jaj

co my wróżki jakieś?
ale jak chcesz to prosze:
odpala normalnie czy z problemami?
Napisałem że podał ale może komuś jeszcze przyjdzie coś innego do głowy. A co do odpalania to pisałem w pierwszym poście:
Mianowicie po odpaleniu na zimnym silniku obroty wynoszą ok. 500 i mocno kopci. Dopiero jak się trochę rozgrzeje to obroty wskakują na normalne i przestaje mocno kopcić. Ale i tak trochę kopci na biało. Wcześniej tego nie było.
: 02 gru 2009, 15:09
autor: kupiec
ale mi chodziło czy odpala normalnie czyli na strzał i czy tak jak przed remontem blachy

: 02 gru 2009, 15:49
autor: Jamszoł
Jeśli słychać cykanie i w tedy idzie na biało - to nie domyka się zawór
Sprawdź na którym cylindrze i będziesz wiedział , który jest do roboty (sprawdzić ciśnienie na tlokach) - zawór wydechowy .
Nie domyka i nie do końca spalona mieszanka paliwowo-powietrzna idzie w wydech.
: 02 gru 2009, 23:57
autor: dziku
kupiec pisze:ale mi chodziło czy odpala normalnie czyli na strzał i czy tak jak przed remontem blachy

Tak.
Jamszoł pisze:Jeśli słychać cykanie i w tedy idzie na biało - to nie domyka się zawór
Sprawdź na którym cylindrze i będziesz wiedział , który jest do roboty (sprawdzić ciśnienie na tlokach) - zawór wydechowy .
Nie domyka i nie do końca spalona mieszanka paliwowo-powietrzna idzie w wydech.
Mi mechanik powiedział że może to być coś z listwą wtryskową. Ale dowiem się w piątek - zobowiązał się problem rozwiązać

: 03 gru 2009, 12:38
autor: kupiec
dziku pisze:z listwą wtryskową.
jaką listwą? prosze o zdjęcia.
: 03 gru 2009, 12:42
autor: Yagr
myślę że mechanikowi raczej chodziło o wtryskiwacz...
: 03 gru 2009, 13:35
autor: dziku
Yagr pisze:myślę że mechanikowi raczej chodziło o wtryskiwacz...
Tak, tak. Źle się wyraziłem - mój błąd... Konkretnie mówił o jakimś kącie wtrysku czy cuś

Nie wiem - nie znam się

: 03 gru 2009, 13:41
autor: Yagr
dziku pisze:Konkretnie mówił o jakimś kącie wtrysku czy cuś

to może mówił o korektorze wyprzedzenia wtrysku? jak nie tak z tym to chyba może byc objaw dymu.... ale ropniaki znam tylko ze słyszenia....
: 05 gru 2009, 10:30
autor: dziku
Zawiozłem wczoraj auto i faktycznie - mechanior zrobił tak że już nie dymi na biało
Ale jak zapytałem co było to nie za bardzo chciał powiedzieć. Ale koniecn końców chyba jednak było coś z tym wtryskiem. Autko teraz śmiga i pali chyba nawet lepiej niż wcześniej

: 05 gru 2009, 11:21
autor: WieSiu
Dziku,super że znów działa.zrobił Ci to za darmo ten co to popsuł ?
: 05 gru 2009, 11:48
autor: dziku
WieSiu pisze:Dziku,super że znów działa.zrobił Ci to za darmo ten co to popsuł ?
Generalnie to trochę to to kosztowało. A po takim czasie to ciężko by to było połączyć z tym że taka usterka powstałą akurat w czasie tych napraw blacharskich. Najważniejsze że działa jak trzeba, nie kopci i wreszcie nie pali jak smok - bo przed poprawą to palił już w granicach 10l na 100 km

: 05 gru 2009, 12:17
autor: mlekolowickie
Panowie, pozwole sobie podlaczyc sie do tematu.
z obrotami nie mam zadnych problemow, ale auto mocno dymi.
gdy jade, dymu nie ma, chyba ze przyloze gaz w podloge, na wolnych czyli luz 1000 obrotow i grzanie na 1 stopniu auto co chwile wypuszcza klab dymu, taka jasna chmure, ze za mna pojawia sie drobna mgla i nie widac swiatla osoby za mna. temperatura gdy auto sie nagrzeje zawsze jest na literce N (normal). Jaka moze byc przyczyna? czy to normalne w 1.6 16v?