: 15 lis 2009, 17:41
Yagr, nie napisałeś , czy na zimnym czy ciepłym a jest to różnica - gdy silnik się zagrzeje , luzy robią się mniejsze .
Dlaczego o tym piszę - ano dlatego , że kumpel (nie mechanik) ustawił na zimnym zawory - dość ciasno i po rozgrzaniu się silnika luzów nie było wcale - efekt - powypalane zawory bo się nie domykały.
Zawsze lepiej zrobić ciut większy luz niż ciut mniejszy.
Ciut większy - lekko klepią ale działają poprawnie.
Ciut mniejszy - możliwość wypalenia się zaworów i gniazd zaworowych.
Dlaczego o tym piszę - ano dlatego , że kumpel (nie mechanik) ustawił na zimnym zawory - dość ciasno i po rozgrzaniu się silnika luzów nie było wcale - efekt - powypalane zawory bo się nie domykały.
Zawsze lepiej zrobić ciut większy luz niż ciut mniejszy.
Ciut większy - lekko klepią ale działają poprawnie.
Ciut mniejszy - możliwość wypalenia się zaworów i gniazd zaworowych.